/market/MULINA ANCHOR 1,80 !!!!!

1. Data: 2005-06-29 14:37:53

Temat: /market/MULINA ANCHOR 1,80 !!!!!
Od: "PASMANTERIA VICTORIA" <k...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowne Grupowiczki do końca wakacji na haslo Victoria mulina ANCHOR tylko
1,80 !!!
Dla osób nie z W-wy wysylsmy pocztą / za pobraniem/
PASMANTERIA VICTORIA ul.Widok 22, W-wa 8277827

2. Data: 2005-06-29 18:57:40

Temat: Re: /market/MULINA ANCHOR 1,80 !!!!!
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Taka sama cena jest w pasmanterii na Surowieckiego 4 i to już od miesiąca :)
Pozdrowienia
dorota

3. Data: 2005-06-29 19:00:48

Od: "Kasia" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szanowne Grupowiczki do końca wakacji na haslo Victoria mulina ANCHOR tylko
> 1,80 !!!
> Dla osób nie z W-wy wysylsmy pocztą / za pobraniem/
> PASMANTERIA VICTORIA ul.Widok 22, W-wa  8277827

A ja jestem zainteresowana, tylko czy mogłabyś podać szczegóły, dokładnie co
to za mulina itd.

4. Data: 2005-06-29 20:17:12

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> A ja jestem zainteresowana, tylko czy mogłabyś podać szczegóły, dokładnie co
> to za mulina itd.

A ja bym wreszcie skończyła popierać spamerów.
Przy okazji- w tej pasmanterii ostatnio próbowano mojej znajomej
sprzedać nienadające się do niczego czółenko, w końcu co za różnica, czy
ktoś wyda bez sensu 15 zł, czy nie.
J.

5. Data: 2005-06-30 12:02:21

Od: "PASMANTERIA VICTORIA" <k...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przy okazji- w tej pasmanterii ostatnio próbowano mojej znajomej
> sprzedać nienadające się do niczego czółenko, w końcu co za różnica, czy
Nikogo do niczego na sile nie namawiamy, a przydatnosc konkretnego art.trudno
ocenic na podstawie jednostkowego przypadku.Z powazaniem Pasmanteria Victoria

6. Data: 2005-06-30 17:41:06

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

PASMANTERIA VICTORIA wrote:

> Nikogo do niczego na sile nie namawiamy, a przydatnosc konkretnego art.trudno
> ocenic na podstawie jednostkowego przypadku.Z powazaniem Pasmanteria Victoria

To jest dość kiepskie tłumaczenie i wiesz o tym doskonale. Jednostkowy
przypadek to nie był, skoro zamówiłaś Pasmanterio Victorio co najmniej 2
sztuki nie oglądając ich zupełnie. Jeśli kupisz zepsuty serek, to
pójdziesz do sanepidu nie zważając na tłumaczenia sklepu, że to
jednostkowy przypadek, bo sprawdzanie dat ważności przecież nie jest ich
obowiązkiem i nie namawiali na siłę do zakupu.
Po prostu czas na naukę Pasmanterio, po pierwsze netykiety i zasad tej
grupy, a po drugie robótek ręcznych.
EOT

J.

7. Data: 2005-09-08 11:07:38

Od: "Basia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To znaczy do końca sierpnia czy września?

8. Data: 2005-09-08 11:47:30

Od: "bjutus" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

do końca wakacji

A to wakacje się jeszcze nie skończyły?
Bo moje dziecko już od tygodnia chodzi do przedszkola...

No ale skoro post jest z czerwca...
bjutus

9. Data: 2005-09-08 14:21:11

Od: "Basia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do końca wakacji
>
> A to wakacje się jeszcze nie skończyły?
> Bo moje dziecko już od tygodnia chodzi do przedszkola...
>
> No ale skoro post jest z czerwca...
> bjutus

A moje od października zaczyna studia, więc jeszcze ma wakacje

poduszeczki i kołedrki z Mysłowic
(szydełko)sabrina 07 2005
Dwie Anny (1994, 1997) z wzorami - linki
pareo
POMOCY smoła