marmite?

1. Data: 2004-03-29 08:57:51

Temat: Re: marmite?
Od: Kacper Perschke <r...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <c48lkq$15b9$1@mamut.aster.pl> <p...@o...pl> napisał:
> [...]
> Kupilem Marmite jak bylem w Berlinie

Ano zgadza się.

> i odczucia mam takie:
> Jesc sie tego nie da

A prosiłem Anię, żebyście się tego pozbyli. :)

Myśmy z Maryśką się tym zażerali, ale prawdziwym angielskim,
a nie francuską podróbą kupioną w Warszawie w EKO-OKO.

Widziałem także na filmie z Nowej Zelandi w kanapkach na drugie śniadanie.

> [...]

Posdrófka.

KAcper
--
Dla mail'ujących: na imię napewno nie mam repcak.

1. Data: 2004-04-04 21:02:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>vegemite jest australijskim klonem marmite. nie zawiera witaminy b12 i
>podobno jest mniej smaczny, tak przynajmniej mowia brytole :-)..."

No bo rzeczywiscie jest paskudny, a marmite to swietosc i juz!

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-04-04 21:03:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Mar 2004 19:02:28 -0000, "Hanna Burdon"
<h...@n...com> wrote:

>"rena" <r...@a...pl> wrote in message
>Marmite'u należy używać w ilościach jak najmniejszych. Smarować
>cieniuteńko.
>Na spróbowanie kup jak najmniejsze opakowanie - to jest naprawdę *bardzo*
>specyficzny smak.
>Hania

a ja smaruje grubo, jak rowniez maczam w tym crisps czyli
chipsy....mmmmmmmmmmmmmm

trys
K.T. - starannie opakowana

gdzie w necie kupic herbate twinningsa?