Pytanko

1. Data: 2004-03-27 11:04:31

Temat: Pytanko
Od: "timex" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
W moim mieście jest bar szybkiej obsługi, w którym oprócz Kebabu
(tureckiego) podawana jest potrawa o nazwie Haszu (pisownia z menu tego
lokalu). Szukałem na necie przepisu na tą potrawę, lecz nie mogłem znależć.
Spytałem więc personel pracujący w tym lokalu, skąd jest ta potrawa i
dowiedziałem się, że jest to podobno przepis kuchni bułgarskiej. Skład
potrawy: mięso mielone, cebula, sos pomidorowy, przyprawy w tym
najważniejsze to cynamon, który dodaje potrawie specyficznego zapachu i
smaku. Oczywiście w lokalu nie zdradzono mi dokładnego przepisu. Może ktoś z
Was mi pomoże?
Z góry dzięki.
--
timex