masa szpachlowa na ścianie i pęknięcia...

1. Data: 2003-03-22 16:09:33

Temat: masa szpachlowa na ścianie i pęknięcia...
Od: "Rafał W" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

remontowałem sobie mieszkanie... i postanowiłem w miarę możliwości
wygładzić ściany, dlatego też po zdrapaniu starej farby skorzystałem z tzw
"gotowej masy szpachlowej". Położyłem ją na ściany w różnych grubościach
ażeby właśnie w miarę możliwości wyrównać i wygładzić ściany. Oczywiście
starałem się jak najcieńszą warstwę dawać. Niestety jednak w trzech
miejscach po wyschnięciu ( ściana była już oczywiście pomalowana ) popękało
mi to. Czy jest jakiś skuteczny sposób na zlikwidowanie takich szczelin ?

Pozdrawiam

Rafał

1. Data: 2003-03-23 20:23:56

Temat: Re: masa szpachlowa na ścianie i pęknięcia...
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

> remontowałem sobie mieszkanie... i postanowiłem w miarę możliwości
> wygładzić ściany,

Czy później remontowałeś inne pomieszczenia wykuwając w nich coś np.
bruzdy pod przewody ? Jeśli tak to tego typu drgania nie najlepiej służą
gładzią :-(

Ja przerabiam to w łazience - podczas ostrego kucia w przedpokoju na
gładzi (ściany były b. nierówne a więc warstwa była gruba) pojawiły się
rysy.

Inną przyczyną są ruchy budynku i wtedy trzeba szukać ich przyczyny np.
ruchliwa ulica, wyrobiska górnicze ... przyczyny można by mnożyć...

> Czy jest jakiś skuteczny sposób na zlikwidowanie takich szczelin ?

Zeszlifować trochę gładzi wokół bruzd, wypełnić same bruzdy gipsem,
nakleić na to taśmę antyrysową, nałożyć gładź, wyszlifować, pomalować.

Sądzę, że innych sposobów nie ma - mogę się jednak oczywiście mylić.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-03-24 13:53:28

Od: "Rafał W" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za odpowiedź, myślę, że w wolnym czasie spróbuję tak zrobić. Na
pewno nie będzie gorzej a może być super.

pozdrawiam

Rafał

Sprzedam mieszkanie w Poznaniu, dobra lokalizacja
pralkosuszarka co polecacie?
Czym najszybciej wykonczyc wnetrze szafy wnekowej ?
Ile żabek do karnisza?
żaluzje czy rolety