masc na blizne

1. Data: 2006-09-05 15:05:22

Temat: masc na blizne
Od: "Malek" <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczynka 2.5 roku rozwalila sobie glowe na srodku czola , zalozono 6
szwow. Co bedzie najlepsze aby zminimalizowac przyszla blizne ?

--

Malek

2. Data: 2006-09-05 17:30:43

Temat: Re: masc na blizne
Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziewczynka 2.5 roku rozwalila sobie glowe na srodku czola , zalozono 6 szwow.
> Co bedzie najlepsze aby zminimalizowac przyszla blizne ?

Contractubex? Zapytajcie lekarza, który ją zszywał...
Pzdr.
Radek :-)

3. Data: 2006-09-05 19:16:37

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@N...SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Jest tez Cepan - ale to jak sie juz zagoi.

Pozdrawiam
Goska

4. Data: 2006-09-05 23:42:20

Od: "dr.schmit" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj serdecznie
rozumiem twoj problem ....
ja osobiscie polecem spec.masaz na blizny lub taping medyczny na blizny
pozdr.szymon

5. Data: 2006-09-09 18:55:12

Od: "MAga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malek" > dziewczynka 2.5 roku rozwalila sobie glowe na srodku
czola , zalozono 6
> szwow. Co bedzie najlepsze aby zminimalizowac przyszla blizne ?

Na blizny stosuje sie teraz silikon. Jeśli na czole to w formie żelu lub
sprayu. Na innych nieruchomych częściach stosuje się plastry silikonowe.
Drogi to gips, ale warto.
Ważny jest też ucisk, masaż, natłuszczanie.
Później lasery, i inne zabiegi.
My walczymy z bliznami po oparzeniu, wiec coś tam wiem.
pozdrawiam
Agata i www.maciek.synek.pl

6. Data: 2006-11-12 13:26:43

Od: "Libero" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, szczerze polecam maści silikonowe na blizny Veradem lub dermatix- są
bardzo skuteczne (o wielke bardziej niż cepan lub contratubex). Można je
stosować dopiero po zagojeniu rany. Efekty rewelacyjne.

pozdrawiam

Użytkownik "Malek" <o...@d...pl> napisał w wiadomości
> dziewczynka 2.5 roku rozwalila sobie glowe na srodku czola , zalozono 6
> szwow. Co bedzie najlepsze aby zminimalizowac przyszla blizne ?
>
> --
>
> Malek

Awaria pompki? I podejrzane praktyki w szpitalu.
kardiologiczny ośrodek w Wieżycy.
Dieta a wypadanie włosów
mam bolacy obrzek na lokciu
ciaza, sen