maść na blizny

1. Data: 2002-10-15 16:08:56

Temat: maść na blizny
Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem pierwszy raz na tej grupie i od razu mam pytanie :)

Mam nadzieję, że pomożecie. Sprawa jest taka:
Moja koleżanka jakieś 3 miesiące temu miała operację (usunięcie 2 włókniaków
z piersi) i do tej pory ma brzydkie ślady po zabiegu - czerwone szramy. Nie
wiem czy można to już nazwać blizną (czy blizny są czerwone?) W związku z
tym pytanie - czym to smarować żeby zniknęło, zbladło itp.?

K.

v...@g...pl

2. Data: 2002-10-15 16:23:06

Temat: Re: maść na blizny
Od: "Carlos" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nie
> wiem czy można to już nazwać blizną (czy blizny są czerwone?)
- ja mialem po wyrostku czerwona szrame przez rok a potem zrobila sie jakas
sina
teraz jest juz normalna

3. Data: 2002-10-15 17:54:52

Od: "d." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka [Vaire]" napisał w wiadomości
> [...]
> wiem czy można to już nazwać blizną (czy blizny są czerwone?) W związku z
> tym pytanie - czym to smarować żeby zniknęło, zbladło itp.?

witaj,
na bliznt bardzo dobra jest masc contratubex, ale, wlasnie, czy to co ma
Twoja kolezanka jest blizna? najlepiej chyba do lekarza i on, po obejrzeniu
tego, cos zaleci
pozdrawiam,
d.

4. Data: 2002-10-15 17:59:03

Temat: Odp: maść na blizny
Od: "PG" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam maść contratubeks (nie wiem na 100% czy poprawnie napisałem)

5. Data: 2002-10-15 21:30:18

Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

Witam
Polecam maść niemiecką, nie wiem na ile jest teraz dostępna w Polsce,
KELOFIBRASE .Stosowałam ją u mojej córki w wieku 9 miesięcy po operacji
serca, jest rewelacyjna bo po bliźnie została tylko kreska koloru skóry.
Pozdrawiam Asia M.

6. Data: 2002-10-16 09:31:05

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> v...@g...pl
> Cześc
> Mam podobne problemy jak twoja koleżanka,niestety mój organizm wytwarza
takie blizny zwane przerostem.Już raz miałm usuwane przez chirurga plastyka
z dobrym skutkiem,obecnie będe to mieć robione drugi raz.Mój lekarz rodzinny
dał mi skierowanie do chirurga plastyka na konsultację i zabieg odędzie w
ramach kasy chorych.,mnie żadne maści nie skutkowaly. Pozdrawiam
EWA

krzywy zgryz
zbyt długie krwawienie
Czy temu mozna zaufac?
Harmonet- pytanie o krwawienie
OKO: Zespół zapalny IRU (immune recovery uveitis)