materac lateksowy i pościel

1. Data: 2003-06-15 22:12:44

Temat: materac lateksowy i pościel
Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy możecie mi wskazać jakiś dobry materac z lateksu dla alergika, który
miałby zdejmowaną część tekstylną, tak aby wszystko - poza samym lateksem -
można było uprać, a jednocześnie niedrogi w miarę... Zdaję sobie sprawę
oczywiście, że taki o rozmiarach 160 / 200 czy większy będzie kosztował
ponad 2000 zł, ale żeby może nie tak dużo ponad... Mieszkam w Warszawie.

No i druga sprawa. Mam już dosyś spania w domu w śpiworze :-). Czy są kołdry
i poduszki, które mogę domowym sposobem uprać - tak, żeby nie było to
przedsięwzięcie na miarę generalnego remontu... Żeby, ot tak, można było
wrzucić do pralki, uprać i wysuszyć...

Dzięki i pozdrawiam.

1. Data: 2003-06-16 05:03:12

Temat: Re: materac lateksowy i pościel
Od: "ksdrs" <k...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninja" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oczywiście, że taki o rozmiarach 160 / 200 czy większy będzie kosztował
> ponad 2000 zł, ale żeby może nie tak dużo ponad... Mieszkam w Warszawie.

Polecam http://www.materace.wysylka.pl Sam kupilem kieszonkowy i jestem z
niego bardzo zadowlony.
Ceny chyba niezawielkie a do tego przyniosa materac do mieszkania i za
transport nie wezma ani grosza.

ksdrs

1. Data: 2003-06-20 13:54:57

Od: "TB" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Aż tyle to chyba nie kosztuje.
Kupowałem w Warszawie na Sokołowskiej przy Wolskiej i za wymiar 140x200
zapłaciłem ok. 700zł.
TB

1. Data: 2003-06-20 21:35:15

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Pojadę sprawdzić!
Jednak swego czasu był ten temat poruszany na grupie, i padło stwierdzenie,
ze taki materac, jeśli jest dobry, MUSI BYĆ DROGI, bo tanie prócz lateksu
zawierają znaczne domieszki nieporządanych dla jakości takiego materaca
substancji.

Ale i tak sprawdzę!
Pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-06-23 10:00:05

Od: "TB" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Tylko weź raczej cieńszy niż normalne materace.
Pytaja się zresztą w sklepie o jego grubość (niestety nie tłumacząc powodów
pytania).
Ciężkie ten latex jest okropnie.
Ja nie wiedziałem o tej przypadłości i kazałem sobie typową grubość sprawić.
A i tak niewiele się ugina (jest raczej twardy)
Więc cieńszy spełni się doskonale.

TB

[OT] Problemy z piecem gazowym
co to sa "strefy halogenowe"