materac sprezynowy na podlodze

1. Data: 2006-08-21 09:47:01

Temat: materac sprezynowy na podlodze
Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
Chcialbym sie dowiedziec, czy sa jakies przeciwskazania (poza wdychaniem
kurzu), aby materac sprezynowy lezal bezposrednio na podlodze. Chcialbym
w pierwszej kolejnosci kupic materac (i oczywiscie go uzytkowac) a
dopiero po jakims czasie rame lozka. Nie wiem tylko, jak to ma sie do
komfortu spania na takim materacu oraz jego zuzycia.

2. Data: 2006-08-21 15:08:51

Temat: Re: materac sprezynowy na podlodze
Od: Bogdan II <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jacky napisał(a):
> [...]
> dopiero po jakims czasie rame lozka. Nie wiem tylko, jak to ma sie do
> komfortu spania na takim materacu oraz jego zuzycia.

wg mnie, nie ma znaczenia czy materac jest w ramie lozka czy na podlodze
(pomijajac to, co piszesz o kurzu itp). Ramy lozka rowiniez maja
poprzeczne wzmocnienia a niejednokrotnie maja cala "podloge". Zatem,
jesli tylko nie bedzie materac lezal na czyms, co moze go mechanicznie
uszkodzic, to powinno byc ok.

pozdr. bogdan

3. Data: 2006-08-27 13:55:55

Od: "Ogre2000" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie widze przeciwwskazań.
Sam spałem ponad rok na materacu leżącym bezpośrednio na podłodze.
Może tylko więcej był ubrudzony, bo na dzień stawioało się go do
pionu, a wieczorem do poziomu i nie zawsze chciało się zamieść ;)

Pozdrawiam
Ogre

jacky napisał(a):
> [...]
> dopiero po jakims czasie rame lozka. Nie wiem tylko, jak to ma sie do
> komfortu spania na takim materacu oraz jego zuzycia.

Czym wyciac fragment glazury...
płyta indukcyjna x4 czy 2/2
Farba na PCV - zmywacz.
Przygotowanie podloza pod wykladzine remontowa
cena podgrzania wody- Warszawa