materiały

1. Data: 2002-10-02 14:08:51

Temat: materiały
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć na mojej stronie www.republika.pl/kiuba12 znajdziecie dużo materiałów
związanych z medycyną.
ps1. Dużo ludzi wysyła mi maile że strona jest o diablo
wiem że ta strona jest o diabloII, ale ludzie czytajcie dokladnie menu.
na pierwszy żut okan niezobaćycie tych materiałów. Wystarczy poszukać.
ps2. Czytajcie newsy.

2. Data: 2002-10-02 14:22:46

Temat: Re: materiały
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na pierwszy żut okan niezobaćycie tych materiałów.

Na pierwszy RZut oka widać, że szukasz naiwnych. Co masz na tej stronie?
Baner i płacą Ci za odslony???? Cha cha. Ktoś musiałby byc glupszy od
Ciebie, zeby się na to nabrac:-))

HaNkA

3. Data: 2002-10-02 16:05:05

Temat: TY LAMERZE PI*******
Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

CO to ma byc??? Chcesz zeby ciebie zapingowac, albo zrobic cos jeszcze
gorszego??

Ocena strony: Grafika niczym 2 lata temu, prymitywny podzial na ramki,
dziecinny banner i teksty pewnie kopiowane z innych stron. TY myslisz ze
cos zarobisz? BTW spamuj dalej grupy a znajdzie sie ktos uczynny.

>"Mieszkam w Gorlicach, małym mieście w małopolsce. Interesuje się
tworzeniem stron, robie je na zamówienie po bardzo >niskich cenach.
Poledzcie mnie wszystki ludzią jakich znacie. Ponadto jeżdżę na desce, gram
w Diablo II i nie tylko. Chodzę >do drugiej klasy gimnazjum ( Pisałem to
21.05.2002 ). Piszcie do mnie. "

I ty robisz komus strony????????? Buahhahahahah, wez to wyslij na
pl.comp.grafika to ciebie zbesztaja lamerze

I tyle
WiseMan

4. Data: 2002-10-02 16:10:11

Temat: Re: TY LAMERZE PI*******
Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze ja

5. Data: 2002-10-02 16:24:42

Od: "John Norton" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziecinny banner i teksty pewnie kopiowane z innych stron. TY myslisz ze
> cos zarobisz? BTW spamuj dalej grupy a znajdzie sie ktos uczynny.

Przecież to jeszcze dziecko ! To jest 2 -ga klasa gimnazjum; Ty mądry i
wszystko umiejący już w okresie embrionalnym...
Tfu !
NN

6. Data: 2002-10-02 16:49:05

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"John Norton" <n...@p...onet.pl> wrote in

> Przecież to jeszcze dziecko ! To jest 2 -ga klasa gimnazjum; Ty mšdry i
> wszystko umiejšcy już w okresie embrionalnym...

Nie chodzi o to że strona jest do d***, chodzi o to że gość SPAMUJE -
jedynym tematem strony jest gra Diablo. Dodatkowo - gość robi to celowo
żeby sobie nazbierać pare groszy.

Dodatkowo bezczelnie kłamie :
> Cześć na mojej stronie www.republika.pl/kiuba12 znajdziecie dużo
> materiałów związanych z medycyną.

taki dzieciak a już cwaniakuje :-/

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

7. Data: 2002-10-02 17:52:35

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej pomysl co z takiego wyrosnie, a 90% spoleczenstwa jest nie lepsza

Powysilkowa restytucja ukl. oddechowego
Przyspieszenie wzrostu miesnia lydki po urazie
obniżony poziom płytek krwi
Dziwne dolegliwości żołądka.
Nadżerka