matka

341. Data: 2003-09-26 01:31:09

Temat: Re: matka
Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Eulalka mieszkający pod adresem <e...@w...pl> w
poście bkvh22$1ev4$...@n...ipartners.pl napisał w ten deseń:

> Bo ty, kochana, w Elblągu nigdy nie byłaś i chleba tamtejszego nie
> jadłaś..... a myśmy się tam obok piekarni chowały..... w Gdyni też się
> smaczny trafia, ale w Gdańsku już kicha totalna. Wiesz - to tak jak z
> kawą - jedni piją arabicę inni robustę, ja wolę nasz chleb, moja
> siostra też. A i Makłowicz się z tym zgadza ;-)

Eee, nie gadaj, że wołałas Makłowicza i pytałaś czy się zgadza, żebyś
lubiła chleb polski, bo nie uwierzę.

pozdr
Xena

342. Data: 2003-09-26 07:26:14

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena napisał:

> Eee, nie gadaj, że wołałas Makłowicza i pytałaś czy się zgadza, żebyś
> lubiła chleb polski, bo nie uwierzę.

he, he..... no fakt - jak teraz przeczytałam, to sama nie wierzę ;-)

Eulalka

343. Data: 2003-09-26 10:13:40

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> Bo ty, kochana, w Elblągu nigdy nie byłaś i chleba tamtejszego nie
> jadłaś..... a myśmy się tam obok piekarni chowały.....

Hehe wierze na slowo. bedac w Elblagu wolalam sie raczyc piwem z tamtejszych
browarów niz chlebem ;)
pzdr
agi

344. Data: 2003-09-26 10:25:14

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agi ( fghfgh ) napisał:

> Hehe wierze na slowo. bedac w Elblagu wolalam sie raczyc piwem z tamtejszych
> browarów niz chlebem ;)

Ale piwo zeszło na psy :-(

A chlebek cały czas pyszny mają.

Eulalka

345. Data: 2003-09-26 12:31:11

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> A chlebek cały czas pyszny mają.

Bede miala na uwadze. Ja tam najbardziej bylam zachwycona parkiem
pobliskim ( nazwy nie pomne ale tereny cudne na wycieczki piesze i
rowerowe )
pzdr
agi

346. Data: 2003-09-26 12:38:28

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agi ( fghfgh ) napisał:

> Bede miala na uwadze. Ja tam najbardziej bylam zachwycona parkiem
> pobliskim ( nazwy nie pomne ale tereny cudne na wycieczki piesze i
> rowerowe )

Park nazywa się Bażantarnia i kiedyś faktycznie pełna była tego ptactwa.
Teraz nie wiem czy choć jeden się uchowałm. A Park mały nie jest bo
przechodzi dalej w las i ciągnie się wzdłuż Zalewu Wiślanego prawie do
Braniewa na granicy z Obwodem Kaliningradzkim. Też tam jeżdziłam na
rowerze.... do zamku w Suchaczu, Stadniny koni w Kadynach, starej
poniemieckiej cegielni, ruin obozu konc., portu rybackiego w Tolkmicku i
planetarium we Fromborku (ale to już koleją).
Fajne miejsca.

Eulalka

347. Data: 2003-09-26 12:54:38

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@k...pl> wrote in message

> [...]
> poniemieckiej cegielni, ruin obozu konc., portu rybackiego w Tolkmicku i
> planetarium we Fromborku (ale to już koleją).

I do tego niespodziewanie czujemy sie jak w górach.

Jacek

348. Data: 2003-09-26 13:04:27

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek napisał:

> I do tego niespodziewanie czujemy sie jak w górach.

NO, jak się na codzień mieszka na dnie miski ;-)

Eulalka

samotna matka i podatki
Witam po powrocie ze szpitala
Nowe garnki - jak zacząć?
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegańskich i wegetariańskich
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegaƒskich i wegetariaƒskich