matura ustna

11. Data: 2005-04-25 19:33:45

Temat: Re: matura ustna
Od: "Ja" <j...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zairazki" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d4j811$fl9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Polemizowałbym w części przypadków ;)))

Na myśli miałem tę resztę przypadków :)

> Tak więc proszę o szacunek dla operatora ręcznego niwelatora powierzchni
> gruntowych.

Jeśli ten operator wie, co robi - to taki szacunek żywię.
Wychowany w mieście - stanąłem również za pługiem,
a i machałem widłami
Zapytany dlaczego - odparłem - "bo lubię" (co było i jest prawdą)

Natomiast co do samego początku wątku
Matura ustna - jak każdy inny egzamin - jest połączony ze stresem
Ale - jak i w każdym innym egzaminie - to jest przezentacja SIEBIE
(sama w sobie tematyka prezentacji nie ma takiego znaczenia)

I takie egzaminy - o wiele ważniejsze niż akurat matura - zdajemy
praktycznie codziennie - po prostu jako egzaminy z życia

Do tych egzaminów ma przygotować - między innymi ustna matura
(jak również wszysztkioe poprzednie (wy)(od)powiedzi ustne)

12. Data: 2005-04-26 17:43:03

Od: zairazki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ja napisał:
[...]
Nie ma opozycji. Proponuję EOT na tej gałęzi

zairazki

13. Data: 2005-04-27 09:14:42

Od: Adam <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piastowianin napisał:
> Moim zdaniem przeprowadzanie matury ustnej z polaka jest bez sensu, bo
> nie ma praktycznie przypadkow, aby ktos jej nie zdal - dobrzy uczniowie maja
> baaardzo duzo czasu na opracowanie tematu, a Ci slabsi po prostu kupuja
> prace.
Ale tych kupujących bardzo łatwo wymacać na egzaminie poprzez pytania -
wystarczy zadać dwa pytania i klient leży.

Praca - nauczyciel informatyki i przedmiotów elektrycznych/elektronic znych!
Ankieta o restauracjach
Zaproszenie na wernisaż
Programy dla uczniów z dysleksją, dysortografią i dyskalkulią
kierownik wyciecxzek szkolnych