meble kuchenne Jadczak

1. Data: 2007-09-24 12:04:15

Temat: meble kuchenne Jadczak
Od: zenia <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś miał może do czynienia z firmą Jadczak w Gdańsku Oliwie?
Jeśli tak to proszę o odpowiedź w takiej kwestii czy firma jest
solidna, w miarę tania i godna polecenia. Przymierzam się do
zamówienia u nich mebli do kuchni i chciałabym się trochę zorientować.
Z góry wielkie dzięki, pozdrawiam

2. Data: 2007-09-24 14:31:45

Temat: Re: meble kuchenne Jadczak
Od: "Piotr Lewandowski" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zenia" <z...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Ceny można chyba porównać bez korzystania??

Piotr

3. Data: 2007-09-24 16:31:06

Od: zenia <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodzi tylko o cene..

4. Data: 2007-09-28 22:47:20

Od: "Robert Pazura" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zenia <z...@g...com> napisał(a):

> Witam
> Czy kto=B6 mia=B3 mo=BFe do czynienia z firm=B1 Jadczak w Gda=F1sku Oliwie?
> Je=B6li tak to prosz=EA o odpowied=BC w takiej kwestii czy firma jest
> solidna, w miar=EA tania i godna polecenia. Przymierzam si=EA do
> zam=F3wienia u nich mebli do kuchni i chcia=B3abym si=EA troch=EA zorientow=
> a=E6.
> Z g=F3ry wielkie dzi=EAki, pozdrawiam

Witam,

ja tez szukam mebli kuchennych, dotychczas znalazlem na forum mojego
osiedla ( http://members.lycos.co.uk/horyzont/phpbb2/ ) ostrzezenie o firmie
Antaris, ktore warto sobie przeczytac, a oprocz tego
jedna sasiadka poleca firme Kowax ( http://www.kowax.gda.pl ). Jeszcze nie mam
zdania bo u nich nie bylem, ale znalazlem na ich stronie fajny artykul - Jak
powinna wygladac funkcjonalna kuchnia - i teraz z zona sie zastanawiamy, czy
nie warto kilka podpowiedzi wykorzystac. Wybiore sie do nich prawdopodobnie w
przyszlym tygodniu, na szczescie z remontem mi sie nie spieszy ;)

Pozdrawiam
Robert P.

5. Data: 2007-10-02 07:17:55

Od: zenia <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
My byliśmy ostatnio w firmie JAdczak. Pani nam w 1 dzień zrobiła
wizualizacje naszej kuchni, ale jak się okazało troche dla nas za
drogo. Kuchnia z drewna wyszła za 11 200 zł, natomiast z mdf za 9 200.
A jak sie jeszcze doliczy sprzęt to już kosmos jak dla nas :) Co do
obsługi nie mam zastrzeżeń, no ale może dlatego że jeszcze nie byliśmy
ich klientami :)
Tak wogóle to dostałam namiar na stolarza, który tanio, solidnie i
każdą kuchnię zrobi. Muszę się z nim jakoś umówić więc jak coś to dam
znać
Pozdrawiam
Agnieszka :)

Gładź bez gipsu typu Finish