medyczny slownik lacinski

1. Data: 2002-12-13 13:28:41

Temat: medyczny slownik lacinski
Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest gdzies w sieci dostepny slownik lacinski z terminologia medyczna?
Najchetniej w wersji angielskiej (bo po polsku to pewnie nie ma:(
Bede wdzieczna za linki, bo przeszukuje siec, ale nic ciekawego nie
znalazlam.

pozdrawiam
Marta

2. Data: 2002-12-13 14:05:55

Temat: Re: medyczny slownik lacinski
Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

MJ Skorupscy wrote:
> [...]
> medyczna? Najchetniej w wersji angielskiej (bo po polsku to pewnie
> nie ma:( Bede wdzieczna za linki, bo przeszukuje siec, ale nic

Na hasło "lingua latina medicinalis" gugle na dzień dobry podały
właśnie polską stronę :-)
http://lekarze.w.interia.pl/latin.html

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

3. Data: 2002-12-13 15:12:57

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
> Na hasło "lingua latina medicinalis" gugle na dzień dobry podały
> właœnie polskš stronę :-)
> http://lekarze.w.interia.pl/latin.html

Bardziej chodzilo mi o slownik, w ktorym wpisujesz slowo lacinskie a
dostajesz angielskie/polskie (lub na odwyrtke;). Albo wszystkie literki po
kolei i mozna sprawdzac kazde haslo alfabetycznie.
Ale ten tez sie przyda - dzieki wielkie:-)

Marta

4. Data: 2002-12-13 15:46:09

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe, zaraz sie tego naucze :)

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

5. Data: 2002-12-16 08:09:20

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja natomiast chetnie widzialbym spelczeking lacinsko medyczny, najchetniej za
darmo. Ooffice ma lacine, ale o ile sie zorientowalem raczej klasyczna.
--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

Kamica żółciowa - laparoskopia
Czy teflon jest rakotwórczy?
Alkocholizm
Odczulanie biorezonansem w Warszawie?