meski problem

11. Data: 2004-01-18 22:57:34

Temat: Re: meski problem
Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał:

> Cos Ty, jaja sobie robią z człowieka (jąder)

i czytaj teraz, czlowieku, te grupy :-( jeden napisze tak, drugi tak...

--
Psychik
howuser&userid=360448

12. Data: 2004-01-18 23:19:45

Od: "tommy" <a...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie panikuj i nie sluchaj zartow. Zglos sie do urologa.
no wlasnie staram sie nie panikowac ale chcialbym miec pewnosc ze wszystko
jest ok, nie naleze do tych co wpadaja w obled paniki ale sporo poczytalem
na ten temat no i doszedlem do wniosku ze powinienem to sprawdzic

pozdrawiam,
tomek

ps. co jak co ale wydaje mi sie ze w takich sytuacjach niektorzy powinni
pohamowac zarty

13. Data: 2004-01-18 23:21:26

Od: "tommy" <a...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie staram sie nie panikowac ale chcialbym miec pewnosc ze wszystko
> jest ok, nie naleze do tych co wpadaja w obled paniki ale sporo poczytalem
> na ten temat no i doszedlem do wniosku ze powinienem to sprawdzic

aha, dla jasnosci, poczytalem dopiero kiedy to zauwazylem a nie odwrotnie bo
zaraz padnie tekst ze naczytalem sie i costam sobie wyznajdywalem

14. Data: 2004-01-20 20:58:22

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> specjalisty, moze jeszcze jest szansa na uratowanie jądra
> Przykro mi

Wydaje mi się, że to nie ładnie tak od razu stawiać taką diagnozę i
straszyć innych.
Słszałeś może o żylakach powrózka nasiennego ?

Gosia

15. Data: 2004-01-20 22:06:28

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <x...@y...com> napisał:

> Słszałeś może o żylakach powrózka nasiennego ?

a to czesta przypadlosc? jak jest z leczeniem tegoz?

--
Psychik
howuser&userid=360448

16. Data: 2004-01-22 11:10:32

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Psychik wrote:

> a to czesta przypadlosc? jak jest z leczeniem tegoz?

Czy częsta nie wiem (mój mąż miał). Leczy się operacyjnie lub przez
embolizację (jeśli dobrze pamiętam nazwę).

Gosia

Problemy z polska terminologia
Gronkowiec złocisty - autoszczepionka
problem