metoda ASSESSMENT CENTER???

1. Data: 2002-02-24 17:13:39

Temat: metoda ASSESSMENT CENTER???
Od: "Paweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
mam prośbę do fachowców zajmujących się rekrutacją
potrzebuje szczegółowych informacji o metodzie selekcji kandydatów -
Assessment center
czy ktoś mógłby mi udzielić pomocy
z góry wielkie dzięki

paweł
proszę na p...@w...pl

1. Data: 2002-02-26 09:37:51

Temat: Re: metoda ASSESSMENT CENTER???
Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mam prośbę do fachowców zajmujących się rekrutacją
> potrzebuje szczegółowych informacji o metodzie selekcji kandydatów -

Szczegolowych wiadomosci to nawet chyba strony inetowe Ci nie udziela. Z
grubsza mozesz zapoznac sie z metoda na: www.bankkadr.com.pl ale radzilbym
siegnac do podrecznikow np. "Ocena i rozwoj umiejetnosci pracowniczych"
Kossowskiej albo "Nowoczesne metody doboru i oceny personelu" Witkowskiego.
Jeszcze bardziej szcezgolowych informacji udziela Ci podreczniki
zagraniczne, jak np. (nazwy nie jestem pewny) "Psychology of Personnel" (4
tomy zdaje sie i jeden dotyczy samej rekrutacji).

Andr3as

1. Data: 2002-02-26 22:10:59

Temat: Odp: metoda ASSESSMENT CENTER???
Od: "tren R" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andr3as <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5fl51$mpe$...@n...tpi.pl...

> [...]
> zagraniczne, jak np. (nazwy nie jestem pewny) "Psychology of Personnel" (4
> tomy zdaje sie i jeden dotyczy samej rekrutacji).

ale najwięcej jest na www.adgrupa.com.pl
wydali książkę (link do ADP) "Ośrodki oceny i rozwoju"

rozwod
depresja - bo chyba nie doczytałam...
Nootropil
SNY - CO, KIEDY, JAK?