miałam dość diety

1. Data: 2007-09-13 12:47:48

Temat: miałam dość diety
Od: "kania" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Piszę pierwszy raz, ale grupę czytam od dość dawna.
Nigdy nie mogłam się oprzeć sile przyzwyczajenia jaką było zjadanie 2 lub 3
tabliczek czekolady codziennie wieczorem. I żeby nie było niedomówien ("nie
dopisać") muszę dodać, że chodzi o całe czekolady (niektórzy z moich
znajomych tabliczką nazywają taki mały ułamany kwadracik :D). Zawsze potem
miałam potworne wyrzuty sumienia. Kilka razy nawet sie zdażyło, że koniczło
sie w ubikacji :(.
Od jakiegoś czasu byłam na diecie 1000 kalorii. I było całkiem dobrze,
jednak nie mogłam sie powstrzymać od czekolady..no i znowu te wyrzuty
sumienia :(. Niedowno widziałam w telewizji reklamę Fundacji Krewniacy.
Chciał zrobić cos dla innych.
Było całkiem miło: ankieta, badania , nawet nie poczułam ukłucia. Jakież
było moje zdziwienie gdy po skończonym zabiegu dostałam oprócz książeczki
honorowego krwiodawcy 10 !!! tabliczek pysznej czekolady. Ale tym razem juz
się nie powstrzymywałam. Wiedziałam, że to zasłużona rozkosz. I zjadłam 4. I
już nie było wyrzutów sumienia :D.
Chciałam Was zapytać co myślicie o moim sposobie na wyrzuty sumienia
związane z objadaniem się.

--
Pozdrawienia
Kania

2. Data: 2007-09-13 14:45:20

Temat: Re: miałam dość diety
Od: "juana" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam Was zapytać co myślicie o moim sposobie na wyrzuty sumienia
> związane z objadaniem się.

A jedz sobie do woli, ale postaraj sie spalic te czekolade - na przyklad
bieganie to dobry spalacz:)...
joan

3. Data: 2007-09-13 14:59:00

Od: "dexth" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kania" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
[............
> Chciałam Was zapytać co myślicie o moim sposobie na wyrzuty sumienia
> związane z objadaniem się.

Jak lubisz i nie szkodzi, to jedz. Ja tez kiedys jadlem duzo czekolady(nie
tak duzo jak Ty), nie walczylem z tym, a teraz mi to samo przeszlo.

dexth

4. Data: 2007-10-10 10:46:25

Od: "news.tpi.pl" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybacz, ale uważam, że powinnaś zasięgnąć porady juakiegos specjalisty. A
swoją drogą masz świetny żołądek, że to wytrzymuje.

5. Data: 2007-10-11 21:14:53

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kania" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

Idź do psychologa.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

miała dość diety
Tłuszcz z pokarmu zmienia witaminę C w związek pobudzający rozwój raka
Tłusta dieta powoduje ksenofobie i antysemityzm ?
(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS
dieta atkinsa - dokument bbc