mialy byc ajgonki a wyszly paszteciki

1. Data: 2001-12-07 11:56:38

Temat: mialy byc ajgonki a wyszly paszteciki
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj mialam z reszty farszu sajgonkowego zrobic znow sajgonki no i w
ferworze zakupow mikolajaowych ( piekna suknie wrozki na bal do przedszkola
kupilam ) zapomnialam o papierze ryzowym no i z planow nici :(((
Za to przypomnialo mi sie ze mam mrozone ciasto francuskie ni i stanelo na
pasztecikach z farszem sajgonkowym wzbogaconym o podsmazone pieczarki i
odrobine bulki tartej ( co bylo bledem i nie polecam - oczywiscie bulki nie
polecam bo pieczarki pasowaly). Pieklam je 20 min w 200st. i wyszly bardzo
dobre. Udalo mi sie uratowac 3 i dzis w pracy z barszczykiem z torebki na
lnchyk wsune.
Naprawde polecam takie paszteciki.
Daga