miejsce do parkowania

1. Data: 2006-07-07 07:46:04

Temat: miejsce do parkowania
Od: erkaer <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

6,

Zastanawiam sie, czy istnieje jakis przepis, zobowiazujacy developera,
stawiajacego nowy blok mieszkalny, do wyrysowania kilku kopert
"parkingowych" dla ON? Wie ktos cos o tym?

--
pafau k.

2. Data: 2006-07-07 11:13:24

Temat: Re: miejsce do parkowania
Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam sie, czy istnieje jakis przepis,

nie nie istinieje, samemu trzeba się o to postarać

3. Data: 2006-07-07 13:44:37

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesław" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> nie nie istinieje, samemu trzeba się o to postarać
-----------------
Istnieje w prawie budowlanym zapis dotyczacy projektowania obiektów
budowlanych i infrastruktury z nimi związanej. Mówi o tym punkt 4 art.5,
ust.1 ustawy prawo budowlane. Realizator osiedla powinien mieć zapisane w
warunkach realizacji wydawanych przez organ architektoniczno-budowlany
konieczność urządzenia miejsc parkingowych dla ON. (Pewnie potrzebna byłaby
interwencja w architekturze). Wykonawca nie może wymigać się od narzuconych
warunków realizacji jeśli dotyczą one ułatwień dla ON.

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

4. Data: 2006-07-10 21:52:59

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-07 15:44, użytkowniczka/użytkownik Zbigniew Andrzej Gintowt
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):

> [...]
> byłaby interwencja w architekturze). Wykonawca nie może wymigać się od
> narzuconych warunków realizacji jeśli dotyczą one ułatwień dla ON.

No niby tak, ale wystarczy samemu się o to zatroszczyć, tak ostatnio
uczyniłem, wystarczy Karta Parkingowa i Orzeczenie o niepełnosprawności
i administrator nie powinien robić wiele kłopotu, u mnie w spółdzielni
trwało to 3 tygodnie od złożenia papierów do wkopania znaku i
wyrysowania koperty.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

niepełnosprawni w Policji
akumulator
ulga w TP SA
[film] trojkolowcem po gorach w ciezkim terenie
Work Service