ulga w TP SA

1. Data: 2006-07-05 13:25:45

Temat: ulga w TP SA
Od: "Krizzz" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam grupowiczow,
czy istnieje ulga na oplate abonamentu telefonicznego w TPSA dla inwalidy z
1 grupą? jesli ktos wie cos na ten temat, to bardzo prosze o informacje.
z gory dziekuje

2. Data: 2006-07-05 14:43:37

Temat: Re: ulga w TP SA
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krizzz"

> [...]
> z 1 grupą? jesli ktos wie cos na ten temat, to bardzo prosze o informacje.

Chyba tylko dla gluchoniemych

Leszek

3. Data: 2006-07-05 18:16:18

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krizzz" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z 1 grupą? jesli ktos wie cos na ten temat, to bardzo prosze o informacje.

Nie wiem czy teraz są jakieś zniżki.
Pare lat temu w TPSA była zniżka dla głuchych i niemych.
Ale co jest teraz nie wiem, generalnie wszyscy się wycofują z ulg.
W tym rolu np. Onange (Idea), zlikwidowała zniszke dla 1 grupy.

4. Data: 2006-07-06 11:26:49

Od: "zbig" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy zniżkę ze względu na to iż niepełnosprawna córka ma niedosłuch
(niezbyt wielki). Za pierwszym popdejściem odmówiono nam, po odwołaniu
uwzględniono. Dużo zależy moim zdaniem od widzimisię obsługującego w biurze.

5. Data: 2006-07-08 05:43:52

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla nieslyszacych i niewidomych

(ulga handlowa - Uchwała nr 180/01 Zarządu TP S.A. z dnia 16.10.2001 r. w
sprawie udzielania rabatów w opłatach za usługi telekomunikacyjne osobom
niepełnosprawnym)

pzdr

scorpio

6. Data: 2006-07-14 10:16:29

Temat: Re[2]: ulga w TP SA
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdeczne

s> Dla nieslyszacych i niewidomych

No wlasnie a reszta niepelnosprawnych po spy!?! Im sie nie nalzey. Ale
to chyba normalnie oni maja siedzec w domu i nadzwaniac wiecej rozmow,
w koncu jaki inny rodzaj kontakt ze swiatem nam pozostal?

Taka dyskryminacja od poczatku mnie wkuza... Do tej pory jescze (byla
Idea) Orange maial ulge na 50% abonamentu, a teraz nawet to zniesli.
No jasnie tylko czery sciany i patrzec w okienko a jak!

Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

7. Data: 2006-07-16 21:44:51

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-14 12:16, użytkowniczka/użytkownik Marciu11 - Viper
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):
> Witam serdeczne
>
> s> Dla nieslyszacych i niewidomych
>

> No wlasnie a reszta niepelnosprawnych po spy!?! Im sie nie nalzey.

A nam się coś należy ??
Z jakiej racji ??
Nam się nic nie należy więcej niż innym z racji niepełnosprawności. My
możemy prosić o pomoc w pokonywaniu barier, a Państwo lub inne
instytucje mogą w miarę potrzeba nam tej pomocy udzielić lub nie.

Cała ustawa o rehabilitacji i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i inne
ulgi są formą pomocy ze strony Państwa.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

8. Data: 2006-07-17 13:23:46

Temat: Re: Re[2]: ulga w TP SA
Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie a reszta niepelnosprawnych po spy!?! Im sie nie nalzey. Ale
> to chyba normalnie oni maja siedzec w domu i nadzwaniac wiecej rozmow,
> w koncu jaki inny rodzaj kontakt ze swiatem nam pozostal?

Nie oznacza to ze wszyscy niepelnosprawni musza miec kazda ulge
(przywilej) - jest to przyznawane ze wzgledu na ulatwienia (zrownanie szans)
niepelnosprawnym (np. dla nieslyszacych i niewidomych ze wzgledu na
zniesienie barier w komunikowaniu sie)
A tak na marginesie najwiecej pieniedzy idzie na niepelnosprawnych ruchowo.

> Taka dyskryminacja od poczatku mnie wkuza... Do tej pory jescze (byla
> Idea) Orange maial ulge na 50% abonamentu, a teraz nawet to zniesli.
> No jasnie tylko czery sciany i patrzec w okienko a jak!

Jaka dyskryminacja ??? Uwazasz wiec ze kazdy inwalida winien miec wszystkie
ulgi np. niewidomy na zakup samochodu ? Jednoreki na zwolnienie z oplat
abonamentowych za TV ? Nieslyszacym dotowac podjazd do domu ?

Jak abonament jest za drogi dla ciebie to kup telefon na karte albo wez
MIXa. W czym problem ?

pzdr
scorpio

9. Data: 2007-01-19 17:25:42

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krizzz napisał(a):
> [...]
> 1 grupą? jesli ktos wie cos na ten temat, to bardzo prosze o informacje.

Witam,
ja mam zniżkę na abonament telefoniczny (50%), ponieważ mój ślubny ma
bardzo duży niedosłuch. Korzystam z tej ulgi już od kilku lat.
Pozdrawiam
Alkmina

[film] trojkolowcem po gorach w ciezkim terenie
Work Service
dofinansowanie "na paliwo" ? "dajazd" ?
Problem dyskryminacji osób niepełnosprawnych na rynku pracy . dyrektywy Unii Europejskiej
II grupa inwalidzka a zatrudnienie - kto wydaje zgodę?