mieso

1. Data: 2004-07-14 14:00:43

Temat: mieso
Od: "puchatki" <p...@k...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W sobote i niedziele bedziemy balowac na roczka naszej dzidzi.
Jakie najlepiej mieso przygotowac, zeby bylo na dwa dni?
Mam w planach zrobic pare mielonych, piersi z kury w panierce serowej.
Chcialabym upiec w piekarniku tez udka z kurczaka ale ostatnio mi nie
wychodz jakos nie maja smaku i niechca sie porzadnie przypiec, macie moze
jakis sprawdzony przepis na udka?
A moze polecilibyscie mi jakies inne mieso?

z gory dziekuje i pozdrawiam
--
Sabina Darek Maksio (18.o7.2oo3)
http://www.kalisz.mm.pl/~puchatki/

1. Data: 2004-07-14 15:25:00

Temat: Re: mieso
Od: "Kissek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchatki wrote:
> [...]
> moze jakis sprawdzony przepis na udka?
> A moze polecilibyscie mi jakies inne mieso?

Witam,

Ja udka kurczaka wrzucam najpierw w bejce: oliwa, czosnek, pietruszka
zielona, seler suszony, miód, sos sojowy. Najlepiej dzień przed pieczeniem.
Są bardzo dobre i przypieczone.

Pozdrawiam
kissek

Sos bosski
Kotlety mielone z ryby?
Q: Sos cztery sery
Dobre dusze podajcie przepis na jagodzianke...
Na co zrwrócic uwage