mieszkanie dla ON

1. Data: 2006-01-17 08:12:26

Temat: mieszkanie dla ON
Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doszła do mnie informacja nie wiem czy właściwie zinterpretowana że podobno
od nowego roku wszedł "przepis"? o uprzywilejowaniu osób niepłnosprawnych w
staraniu sie o mieszkanie z zasobów komunalnych. Podobno wynika to z jakichś
przepisów unijnych.
Może ktoś coś wie więcej?

Darek

2. Data: 2006-01-18 18:30:38

Temat: Re: mieszkanie dla ON
Od: "ONo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> staraniu sie o mieszkanie z zasobów komunalnych. "

Witaj, może cos jest w przepisach, nie dotarła do mnie taka informacja
To jest nie osiągalne
Mieszkań z zasobów komunalnych po prostu nie ma!!!
To coś na wzor, ze wszystkie przychodnie powinny byc dostosowane dla ON,
niestety nie są !!!

A co dopiero mieszkania dostosowane !!!
Zycie, a przepisy - to dwie różne sprawy

Szukam ostatnio na wolnym rynku mieszkania dla osoby na wózku, (klient z
duża gotowka) i jest bardzo ciężko!!!
Takie mieszkania są prawie nie osiągalne, nawet za gotówke !!!!!
Widziałam setki mieszkań, część teoretycznie dostępnych, ale wozkiem nie
wjechalam !!!

Serdecznie pozdrawiam
Pośrednk Obrotu Nieruchomosciami

Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Doszła do mnie informacja nie wiem czy właściwie zinterpretowana że
> podobno Podobno wynika to z jakichś przepisów unijnych.
> Może ktoś coś wie więcej?
>
> Darek

renta inwalidzka a dzialalnosc gospodarcza- HELP
Fw: Nie tylko dla dziewczyn
Praca
Aerobik, taniec.....nurkowanie
Anna Dymna - Spotkajmy sie