migdal boli przy oddychaniu

1. Data: 2009-12-15 16:14:55

Temat: migdal boli przy oddychaniu
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy to chory migdal czy zwykle nadwyrezenie ?
gry krece glowa boli mnie lewy migdal jakby razem z zebem, cala lewa strona
od zuchwy w dol,

migdal nie jest spuchniety wrecz go nie czuc, a boli ja ksie nahcylam chodze
mocno stapam,
otwieram gardlo lekki wdech wydech tez boli
samo przejdzie czy do lekarza?

2. Data: 2009-12-15 16:44:58

Temat: Re: migdal boli przy oddychaniu
Od: Livia <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek pisze:

> czy to chory migdal czy zwykle nadwyrezenie ?
> gry krece glowa boli mnie lewy migdal jakby razem z zebem, cala lewa strona
> od zuchwy w dol,

> samo przejdzie czy do lekarza?

Samo, to może przejść w coś poważniejszego. Moim zdaniem powinieneś
najpierw wybrać się do dentysty - ból zęba lubi promieniować i dawać
takie efekty.

Pozdrawiam,

Livia

3. Data: 2009-12-15 17:14:32

Od: Lech Trzeciak <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek pisze:
> [...]
> mocno stapam,
> otwieram gardlo lekki wdech wydech tez boli

Livia ma dobrą sugestię. Spróbuj opukać każdy ząb w żuchwie po tej
stronie za pomocą jakiegoś niedużego ciężkiego przedmiotu z drewna lub
tworzywa (niestety mało kto odpowiedni przedmiot ma w domu, ale
rozejrzyj się). Jeśli któryś ząb będzie reagował (to na ogół nie budzi
wątpliwości), proponuję szybko wizytę u stomatologa. Jest możliwe, że
masz infekcję zęba albo okołowierzchołkową, czemu może też towarzyszyć
odczyn zapalny okolicznych węzłów chłonnych i ich bolesność. Taka
infekcja ma to do siebie, że któregoś pięknego dnia przechodzi nagle w
zgorzel gazową albo zapalenie okostnej, co zwykle przepotwornie boli
oraz daje wysoką gorączkę i skutecznie obrzydza życie. Jeśli natomiast
masz zaniedbane uzębienie, to wynik tego badania może być fałszywie
ujemny i wtedy pozostaje ci po prostu zdać się na stomatologa, który
pewnie wspomoże się rentgenem.

Jak czytam twój opis, to w zasadzie nie ma pewności, że to żuchwa...
może powinienieś opukać też górne zęby...

Zastrzegam jednak, że to tylko jeden z tropów i jak chcesz, by ktoś ci
rozpoznał chorobę na odległość, to musisz się zwrócić do wróżki, a nie
do lekarza ;-)

Leszek

4. Data: 2009-12-15 17:34:55

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

juz pukalem w zeby i nic,
generalnie wszystkie sa zdrowe
jak ruszam glowa to czuje jak mnie od migdala ciagnie........ jak go dotykam
to tez czuje to.... kurcze poczekam do jutra :}

Użytkownik "Lech Trzeciak" <l...@z...pl> napisał w
wiadomości news:hg8g5p$3ik$1@achot.icm.edu.pl...

5. Data: 2009-12-15 23:16:40

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Livia ma dobrą sugestię. Spróbuj opukać każdy ząb w żuchwie po tej stronie
> za pomocą jakiegoś niedużego ciężkiego przedmiotu z drewna lub

Mojej żonie po takim opukiwaniu to dentysta sąsiedni ząb rozwiercał....
Ja sugeruję dodatkowo prześwietlenie, zanim... odpukać ...rwanko...

Feromon

wciaz dretwieja rece,palce obu rak ..... pomocy
[gdzie] dobry chirurg ortopeda
Jakie testy alergiczne zrobić?
Co jedzą lekarze?
chlorowana woda