migdały prażone w soli

1. Data: 2002-02-18 13:08:45

Temat: migdały prażone w soli
Od: "EWA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z czasów studenckich mile wspominam winiarnię "U Fukiera" w Warszawie.
Podawano tam do wina migdały prażone w soli (pyszne). Próbowałam je zrobić w
domu na patelni nie wychodzą Jeżeli ktoś ma przepis na ten smakołyk
proszę o przesłanie.

1. Data: 2002-02-19 01:35:30

Temat: Re: migdały prażone w soli
Od: "Slavek Siegmund" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Ubic bialka z dosc duza ilosca soli na sztywna piane. Migdaly sparzyc i
obrac ze skorek. wymieszac z piana z bialek, ulozyc na pergamine i go
piekarnika na okolo 15 do 20 min. Wyciagnacgdy beda lekko brazowialy.
Ostudzic, przsiac na grubym sicie pozostalosci bialek i gotowe.

smacznego,

Slav

1. Data: 2002-02-19 10:46:56

Od: "EWA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za przepis, ale to jeszcze nie to. Tamte były ze skórką, ale
spróbuję.
Pozdrawiam
Użytkownik Slavek Siegmund <s...@s...ca> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:6dic8.5468$l...@n...bellglobal.com
> [...]
> piekarnika na okolo 15 do 20 min. Wyciagnacgdy beda lekko brazowialy.
> Ostudzic, przsiac na grubym sicie pozostalosci bialek i gotowe.

tort bajgus - ktoś robił lub umie poradzić?
Eksperymenty kulinarne
marchewka z groszkiem ?
pierogi
ciasto z brzoskwiniami?