migdaly - wycinac?

1. Data: 2003-02-18 15:28:15

Temat: migdaly - wycinac?
Od: "Chris" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam 27 lat i lekarz stwierdzil przewlekle zapalenie migdalow, radzi mi
usunac....
co robic...?

Chris

2. Data: 2003-02-18 17:38:17

Temat: Re: migdaly - wycinac?
Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Feb 2003 16:28:15 +0100, "Chris" <j...@o...pl> wrote:

>Witam
>
>mam 27 lat i lekarz stwierdzil przewlekle zapalenie migdalow, radzi mi
>usunac....
>co robic...?

Jezeli pacjent ma astme, albo ma trudnosci w oddychaniu przez nos
(zwlaszcza w nocy) = bezwzglednie usunac.

W pozostalych przypadkach nie potrafie udzielic odpowiedzi bez
otrzymania dodatkowej informacji.

Pozdrawiam

dradam

3. Data: 2003-02-18 18:35:19

Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dradam" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jezeli pacjent ma astme, albo ma trudnosci w oddychaniu przez nos
> (zwlaszcza w nocy) = bezwzglednie usunac.
>
> W pozostalych przypadkach nie potrafie udzielic odpowiedzi bez
> otrzymania dodatkowej informacji.

Ja jako pacjent na podstawie własnych doświadczeń powiedziałbym:
jeśli badania krwi wskazują na możliwość rozwijania się chorób
reumatycznych - nie zastanawiać się. Jeśli nie - poszukać innego,
dobrego laryngologa i posłuchać, co on ma do powiedzenia.
Byle szybko.

--
Lejak
j...@p...onet.pl

4. Data: 2003-02-18 19:25:11

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chris" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> mam 27 lat i lekarz stwierdzil przewlekle zapalenie migdalow, radzi mi
> usunac....
> co robic...?
>
> Chris

Ropa sączy się w Twe trzewia, z ust odór niemiły się dobywa, męczą Cię złe
mary...
Jeśli masz przewlekłe ropne migdałki to jedno Ci powiem: samo nie minie!
pozdr i odwagi

Krzywa dobowa
komórki maci
seksuolog - warszawa - gdzie ?