migrena

1. Data: 2002-12-18 14:57:09

Temat: migrena
Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam straszną migrenę. Ból głowy uniemożliwia mi robienie czegokolwiek. Czy
jest na to rada?

Anna S.

2. Data: 2002-12-18 15:39:10

Temat: Re: migrena
Od: "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest, :-) podobno w czasie sexu głowa nie boli :-)

3. Data: 2002-12-18 15:54:48

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> napisał w wiadomości
> jest, :-) podobno w czasie sexu głowa nie boli :-)

a faceci jak zwykle to samo!!!

pozdrawiam
ania

4. Data: 2002-12-18 16:14:17

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Mam straszną migrenę. Ból głowy uniemożliwia mi robienie czegokolwiek. Czy
> jest na to rada?

Mam koleżankę cierpiącą na migrenę. Wypróbowała już - jak mówi - wszystkie
specyfiki przepisywane przez lekarzy i nie bardzo jej to pomagało.
A pomogły dopiero mieszanki ziołowe przygotowywane przez zakon Ojców
Bonifratrów. Zajmują się oni ziołolecznictwem już od wielu lat. Wiem, że w
ich aptece we Wrocławiu wciąż ustawiają sie kolejki chętnych. Na
marginesie - wśród Bonifratrów jest wielu lekarzy.

Ewa

5. Data: 2002-12-18 16:40:42

Temat: Odp: migrena
Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ich aptece we Wrocławiu wciąż ustawiają sie kolejki chętnych. Na
> marginesie - wśród Bonifratrów jest wielu lekarzy.

Dzięki. Zobaczę czy coś takiego dostanę u mnie w aptece.

6. Data: 2002-12-18 17:01:06

Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" <a...@p...onet.pl> wrote in

> Witam.
>
> Mam straszna migrene. Ból glowy uniemozliwia mi robienie czegokolwiek.
> Czy jest na to rada?

Jesli jest to pojedynczy napad, badz napady sa sporadyczne - pomoze Ci Imigran
(lub inny lek z grupy tryptanow). To dosc drogie, ale bardzo skuteczne
rozwiazanie.

Jesli jednak cierpisz na czeste ataki, Imigran jest rozwiazaniem zbyt drogim, w
dodatku nie leczy, lecz jedynie przerywa atak.

Ja wyprobowalem wszystko o czym slyszalem - od akupunktury, poprzez przerozne
diety, NTI, bioenergoterpie, mieszanki ziolowe ( wtym zalecana kilka postow dalej
mieszanke Bonifratrow) az po srodki antydepresyjne i psychoterapie. Bez skutku ...
i tak 9 lat.

Pomogl mi dopiero dr Andrzej Rakowski, u ktorego bylem w listopadzie na turnusie
leczniczym. Ostatnio mialem niemal miesieczny okres bez ataku, podczas gdy przed
turnusem bywalo i tak, ze musialem zazywac leki przeciwbolowe dwa razy dziennie.
Tak wiec skutecznosc metody Rakowskiego wydaje sie byc niezwykle wysoka.

Wiecj informacji znajdziesz na stronie Centrum Terapii Manualnej :
http://www.ctm.home.pl

powodzenia,
Tomek.

7. Data: 2002-12-18 17:03:36

Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> wrote in

> jest, :-) podobno w czasie sexu glowa nie boli :-)

Jak dorosniesz, to sam bedziesz mogl to sprawdzic. Tymczasem naucz sie manier i
nie przeszkadzaj doroslym w rozmowie.

t.

8. Data: 2002-12-18 17:45:25

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli jednak cierpisz na czeste ataki, Imigran jest rozwiazaniem zbyt
drogim, w
> dodatku nie leczy, lecz jedynie przerywa atak.

Niestety są to częste ataki i czasami trwają kilka dni. Chciałabym jakiś
środek, który można używać podczas ciąży. Lekarka przepisała mi lek który
przerywa aktaki ale jest niebespieczny w czasie ciąży.

Anna Styś

9. Data: 2002-12-18 17:51:36

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" <a...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam.
>
> Mam straszn? migren?. Ból g?owy uniemo?liwia mi robienie czegokolwiek. Czy
> jest na to rada?
>
> Anna S.
Czesto pomaga witamina C np. herbata + sok z calej cytryny.
Ilona

10. Data: 2002-12-18 19:05:55

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam strasznš migrenę. Ból głowy uniemożliwia mi robienie
> czegokolwiek. Czy jest na to rada?

Witam!
Ja równiez od bardzo dawna cierpię na migrenowe bóle głowy.
Pomaga mi imigran, ale jak ktos juz wcześniej zauważył,
jest to środek drogi, ale powtarzam: skuteczny.
Na stronie http://www.aspirin.pl/wyzwalacze.htm są opisane
"wyzwalacze" migreny. Nie wiem jak u Ciebie,
ale jeśli chodzi o mnie, to opis pasuje jak ulał.
Próbuję więc unikać takich "okazji", szczególnie zbyt długiego spania
weekendowego i gorzkiej czekolady. Czasem pomaga mi ruch
i przebywanie na świeżym powietrzu, masaż karku.
Postanowiłam wypróbować aspirin przeciw migrenowym bólom głowy.
Gdy czuję "aurę" (ćmiący ból głowy - jak ćmiący ząb), wtedy rozpuszczam
dwie (!) tabletki i wypijam. Po dwóch godzinach powtarzam,
albo biorę dwa ibupromy. Pomaga!
Wiem, że prawdopodobnie nie jest to obojętne dla żołądka,
ale cóż... jak jest, wie tylko ten kto ma migreny.
Natomiast zastrzeliłaś mnie ciążą. Nie mam zielonego pojęcia
co Ci w tej sytuacji doradzić.
Musisz przecież branie jakichkolwiek leków konsultować
z lekarzem prowadzącym.
--
Pozdrowienia
Mel.