mikoryza

1. Data: 2008-11-25 17:57:43

Temat: mikoryza
Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Allegro oferuja zaszczepki mikryzowe grzybów
Prawdziwki, koźlaki itp
Czy ktos z was korzystał z tego i jakie efekty?
SKS

2. Data: 2008-11-25 19:36:08

Temat: Re: mikoryza
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"SJS" <s...@w...pl> wrote in message
> Na Allegro oferuja zaszczepki mikryzowe grzybów
> Prawdziwki, koźlaki itp
> Czy ktos z was korzystał z tego i jakie efekty?
> SKS

Masz las?

3. Data: 2008-11-25 20:33:45

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz las?

mam
SJS

4. Data: 2008-11-26 07:59:04

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

SJS pisze:
> Na Allegro oferuja zaszczepki mikryzowe grzybów
> Prawdziwki, koźlaki itp
> Czy ktos z was korzystał z tego i jakie efekty?
> SKS
:)
Z mikoryzy jako formy dopalania wzrostu roslin
jak najbardziej korzystałem i przynosi ona efekty
Natomiast jesl masz las i sa w nim odpowiednie warunki do wzrostu
prawdziwkow i kozlakow to wystarczy pomoc w postaci np wyspania tam
resztek po czyszczeie grzybow tych gatunkow
Mozesz teraz jeszcze poszukac w lesie starych kapci i rozrzucic u siebie
z podobnym efektem jak te zaszczepki mikoryzowe .

z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
sklep: http://trawki.pl/

5. Data: 2008-11-26 10:47:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 08:59:04 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> :)
> Z mikoryzy jako formy dopalania wzrostu roslin
> jak najbardziej korzystałem i przynosi ona efekty

Wyhodowalam sobie mnóstwo różnych iglaków (z nasion) do przyszłego
porządnego ogrodu - zaprawiałam je w doniczkach mikoryzową szczepionką i
muszę powiedzieć, że efekt jest świetny.

6. Data: 2008-11-26 13:24:40

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gghear$jtf$1@inews.gazeta.pl SJS <s...@w...pl>
napisał(a):

> Na Allegro oferuja zaszczepki mikryzowe grzybów
> Prawdziwki, koźlaki itp
> Czy ktos z was korzystał z tego i jakie efekty?

Hejka. Kup i zastosuj. :-) Będziesz miał radochę i dodatkowo zostaniesz
grupowym prekursorem. :-)
Pozdrawiam epikurejsko Ja...cki

7. Data: 2008-11-26 22:10:38

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Kup i zastosuj. :-) Będziesz miał radochę i dodatkowo
zostaniesz
> grupowym prekursorem. :-)
> Pozdrawiam epikurejsko Ja...cki

Stosowałem dwa lata temu (po dwóch latach miały być efekty), ale w nieco
innych warunkach niż wskazywał producent - w tym sezonie miałem wysyp
muchomorów. Inne warunki polegały na tym, że prócz sosen w pobliżu rósł cis,
gdzieś obok orzech włoski... to mogło mieć wpływ na brak grzybów jadalnych.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/ - sklep z wrzosami

8. Data: 2009-01-28 23:44:18

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Allegro oferuja zaszczepki mikryzowe grzybów
> Prawdziwki, koźlaki itp
> Czy ktos z was korzystał z tego i jakie efekty?

Na pewno lżejszy portfel.

Klon cukrowy
nalewka z pigwowca czy robić????
dane pompy