miód

1. Data: 2001-06-29 20:16:15

Temat: miód
Od: "[maggie]" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo
mam problem z miodem, mianowicie skrystalizowal sie, a ze to jest duzy sloik
to szkoda mi go wyrzucic.
czy jest jakis sposob zeby go przywrocic do stanu plynnego?

pozdr.
-m

1. Data: 2001-06-29 20:41:35

Temat: Re: miód
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

"[maggie]" wrote:

> [...]
> to szkoda mi go wyrzucic.
> czy jest jakis sposob zeby go przywrocic do stanu plynnego?

Wstaw do garnka z ciepla woda i postaw na malutkim gazie. Po pewnym
czasie stanie sie plynny. Mozesz tez wstawic do mikrofalowki na 8-10
sekund i sie rozpusci.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-06-30 09:33:12

Od: "[maggie]" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wstaw do garnka z ciepla woda i postaw na malutkim gazie. Po pewnym
>czasie stanie sie plynny. Mozesz tez wstawic do mikrofalowki na 8-10
>sekund i sie rozpusci.
>Magdalena Bassett

dziki serdeczne :))))
pozdr.
-m

1. Data: 2001-07-02 09:58:19

Od: "Anita Lewandowska" <n...@s...ocean.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Taki sloik z miodem otwarty wklada sie do garnka z woda i lekko podgrzewa na
malym ogniu az caly cukier sie rozpusci. Szybkie do zrobienia.
A tak przy okazji pozdrawiam wszystkich z grupy dyskusyjnej. Od jakiegos
tygodnia wlaczylam sie w Wasze poczynania i podoba mi sie ;-)
Anita z Gdanska

[maggie] napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
sloik
>to szkoda mi go wyrzucic.
>czy jest jakis sposob zeby go przywrocic do stanu plynnego?

Ktora z warszawskich restauracji najchetniej odwiedzacie?
oriental
koper
Chłop pyta o konfitury
Lista na temat NUMER 136