moje badania krwi - co to znaczy

1. Data: 2003-12-15 15:00:13

Temat: moje badania krwi - co to znaczy
Od: "Muminos" <muminos _Ledwozipek wulgarek_nienawidze spamu@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

moglby mi ktos wyjasnic te wyniki , czy ok czy nie ok?:)

Sprawa wyglada tak:

Od dlugiego czasu mam jakies dziwne plamy na ciele.
bylem u pani dermatolog, przepisala mi masc i tabletki odczulajace. i
skierowala mnie na badania krwi +proby watrobowe czy to aby nie jest jakies
uczulenie na przeciwbolowe itd.
(28 lat mam)

i po wynikach wyszlo m.in. cos takiego

MCV 97 um(3) (norma 82-94)
MCH 33 pg (norma 28-32)
zelazo 159,2 ug/dl (norma 50-160)

a jakos "malo" mam tego:
Hematokryt: 46% (norma na moj wiek 45-52%)
OB: 2 mm/h (norma 1-8)

i komorki posrednie w % ( EOS., BAS., MONO)
eos 2%, mono 4%
(norma EOS 1-5, BAS 0-1, MONO 3-8)

to tyle , z gory serdecznie dziekuje
JAro

2. Data: 2003-12-15 19:38:24

Temat: Re: moje badania krwi - co to znaczy
Od: "ukasz " <u...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Muminos <muminos _Ledwozipek wulgarek_nienawidze spamu@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> Hematokryt: 46% (norma na moj wiek 45-52%)
> OB: 2 mm/h (norma 1-8)
>
> i komorki posrednie w % ( EOS., BAS., MONO)

czesc!!

oznacza to ni mniej ni wiecej jak to ze po tych wynikach jestes zdrowy jak
ryba!!! nie masz sie o co martwic.

alergia na wszystko
strona Valplastu w Polsce
ja znowu o oczach