moje nóżki

1. Data: 2004-08-01 09:04:34

Temat: moje nóżki
Od: "ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po złamaniu ręki lekarz każe mi jeść dużo galarety. Słodkiej nie chcę, żeby
nie tyć. Poradżcie mi zatem, jak robić galaretę z nóżek. Ile czasu trzeba te
nogi gotować, ile ich wziąc na przykład na talerz galarety, jak
"dosmaczyć", itp. Dzięki z góry. E.

1. Data: 2004-08-01 12:25:39

Temat: Re: moje nóżki
Od: "Pr3d470r" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
te
> nogi gotować, ile ich wziąc na przykład na talerz galarety, jak

Pomiedzy palcami jest dużo galarety tylko nogi nie mogą być myte ;)

1. Data: 2004-08-02 09:08:15

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
te
> nogi gotować, ile ich wziąc na przykład na talerz galarety, jak

Kupujemy nóżki wieprzowe (te doły nóżek z kopytkami), myjemy, można
rozrąbać, wkładamy do wody solimy do smaku dodajemy ziela angielskiego i
liścia laurowego, cebuli i gotujemy, gotujemy, gotujemy, aż mięso będzie od
byle dotknięcia odchodzić od kości. Pod koniec gotowania można dodać
warzywa - ja daję tylko marchewkę, bo od nadmiaru warzyw robi się słodkawa.
I już. To samo można zrobić z nóżek cielęcych. Ponieważ na tych nóżkach
mięsa nie jest zbyt wiele, to ja dodaję jeszcze mięso luzem, ale Tobie wszak
głównie chodzi o galaretę. A, i bym była zapomniała - wieprzową, jak już się
wszystko ugotuje można doprawić czosnkiem i majerankiem
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-08-02 15:18:58

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
się
> wszystko ugotuje można doprawić czosnkiem i majerankiem

Wersja delikatniejsza...

Poszukaj łap kurzych..tanie to ...gotuj tak samo...mozna je potem obrac albo
i nie...

niektórzy miela mieso przed zalaniem galaretą..a niektórzy nie...

mozna dodac jakies inne miesa...drobiowe itp.....

Mozna dodać zielony groszek i kukurydze z puszki...
a nawet połówki jajej na twardo..:)

wesołej zabawy

Marek
smaczne sa tez nóżki cielece...

1. Data: 2004-08-02 18:10:12

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ceickp$5uv$1@atlantis.news.tpi.pl>, "ewa" <t...@w...pl>
wrote:

> Po złamaniu ręki lekarz każe mi jeść dużo galarety. Słodkiej nie chcę, żeby
> nie tyć.

Od czego słodziki?

> Poradżcie mi zatem, jak robić galaretę z nóżek.

Od czego adam ewo?

Władysław

1. Data: 2004-08-03 07:45:52

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukaj łap kurzych..tanie to ...gotuj tak samo...mozna je potem obrac
albo
> i nie...
Bardzo dziękuję za odpowiedzi.
A jeśli chodzi o te łapki, wiem, że mają dużo "kleju", ale nie wiem,
co zrobić z pazurami. Odcinać trudno, gotować z nimi?? Chyba potem "będzie w
gardle rosło" - jak mówiła moja babcia. Co z tymi pazurami zrobić? E.

1. Data: 2004-08-03 08:06:58

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cengua$skh$1@nemesis.news.tpi.pl>, "ewa" <e...@w...pl>
wrote:

> [...]
> gardle rosło" - jak mówiła moja babcia. Co z tymi pazurami zrobić? E.

Jak Ci ma galareta z nich rosnąć w gardle, to odetnij.

Władysław

1. Data: 2004-08-03 10:18:15

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie tyć. Poradżcie mi zatem, jak robić galaretę z nóżek. Ile czasu trzeba te
> nogi gotować, ile ich wziąc na przykład na talerz galarety,  jak

Jeśli nie dysponujesz czasem na gotowanie galarety z nóżek, możesz kupić gotową
żelatynę i dodawać do potraw mięsnych, też pomoże "skleić" Twoją rękę :-)))
Pozdrawiam Areta

1. Data: 2004-08-03 10:51:15

Od: "ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli nie dysponujesz czasem na gotowanie galarety z nóżek, możesz kupić
gotową
> żelatynę i dodawać do potraw mięsnych, też pomoże "skleić" Twoją rękę
:-)))
To jest myśl! Dziękuję. E.

1. Data: 2004-08-03 10:52:48

Od: "ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
Na moj chlopski rozum, to w takiej galarecie gotowanej na miesie jest
wiecej
> kalorii niz w slodkiej galaretce,
Nie wiem, ale zbieram tłuszcz z galarety do ostatniego oczka. E.

Podlasia czar...:)
Tort piernikowo-czekoladowy
jak zrobic domowy likier Bailey???
pisanie przepisów