moje ostatne dziela

1. Data: 2003-12-22 21:55:28

Temat: moje ostatne dziela
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://tinylink.com/?dmgdGl2ExQ

Recznik dla cioci i wujka
Czapka i rekawiczki dla szwgierki (bo te poprzednie zbyt mi sie podobaly a
poczatkowo mialy byc dla niej)

Zycze Wesolych Swiat

Monika

1. Data: 2003-12-22 23:11:24

Temat: Re: moje ostatne dziela
Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piekne! I bardzo jestem zachwycona tym przepieknym, bajecznie kolorowym
szalem!

Wesolych Swiat,
Connie

1. Data: 2003-12-23 06:51:29

Od: "e-Karola " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze! Ale super! Najbardziej podoba mi się kolorowy szal i rękawiczki.
Też bym chciała mieć tyle fajnych rzeczy... kamizelkę robię już chyba trzy
miesiące a kotka wyszywam z pięć lat.

Pozdrowionka,
Karola

1. Data: 2003-12-23 08:31:13

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WSZYSTKO przepiekne, zachwycily mnie dekoracje sezonowe, a na kolana
padlam na widok serwety makramowej. Obrus tez mnie zachwycil :-))

caluski i swiateczno-noworoczne zyczonka
Grazyna

1. Data: 2003-12-23 09:21:41

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"e-Karola " <e...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Kurcze! Ale super! Najbardziej podoba mi się kolorowy szal i rękawiczki.
> Też bym chciała mieć tyle fajnych rzeczy... kamizelkę robię już chyba
trzy
> miesiące a kotka wyszywam z pięć lat.

no to wszystko nie powstalo w ostatnim czasie, lecz nazbieralo sie latami.
Nowe sa tylko recznik, czapka i te dziwne rekawiczki.

Monika

1. Data: 2003-12-27 10:28:35

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Moniko, bardzo ladne sa te rekawiczki bez palców do polowy, tak podejrzewa
ze to, te do konia tak? No i czapka tez swietna, wogóle wszystko jest
sliczne.

Pozdrawiam
Monika wracajaca pomalu do zdrowia z Rybnika

1. Data: 2003-12-27 11:36:56

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
> Moniko, bardzo ladne sa te rekawiczki bez palców do polowy, tak podejrzewa
> ze to, te do konia tak? No i czapka tez swietna, wogóle wszystko jest
> sliczne.

Tak byly robione z mysla o koniu, ale przy jezdzie potrzebne sa cieplejsze
jedynie do zakladani siodla mozna je miec zalozone. Ale szwagierka lubi tez
takie np. do jazdy samochodem. Najsmieszniejsze byly reakce meza i teciowej.
Ralf twierdzil, ze rekawiczki nie sa do konca zrobione a tesciowa, ze mijaja
sie z celem. Jednak obojgi sie bardzo podobaly.
Teraz dziergam sweter dla mnie :-)

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-12-27 11:42:35

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

No prosze wszystkich juz obdziergalas i tezraz tworzysz cos dla siebie, ja
nawet dla meza nie zrobilam bezrekawnika ale mama moja o Nim pomyslala i i
tak maz dostal od tesciowej swojej bezrekwanik ktory miala zrobic mu zona
:o))) ale w koncu wszystko zostalo w rodzinie hehehehe no i znalazlo sie pod
choinka :o)))
A jaki to bedzie sweterek? Mozesz podeslac fotke na priva?

Monika z Rybnika

> Teraz dziergam sweter dla mnie :-)
>
> Monika (Hannover)

galeria www