moje ostatnie dzielo

1. Data: 2006-03-27 11:31:35

Temat: moje ostatnie dzielo
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://de.pg.photos.yahoo.com/ph/monikalegov/detail?
.dir=90fe&.dnm=9ffd.jpg&.src=ph

jak i sweterek, ktorego wzorem zostalam poratwana na tej grupie
http://de.pg.photos.yahoo.com/ph/monikalegov/detail?
.dir=90fe&.dnm=8552re2.jpg&.src=ph

Pozdrawiam

Monika

2. Data: 2006-03-27 19:00:57

Temat: Re: moje ostatnie dzielo
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.dir=90fe&.dnm=9ffd.jpg&.src=ph

> jak i sweterek, ktorego wzorem zostalam poratwana na tej grupie

Monika ale super są te sweterki - patrzę że przerzuciłas się na mniejsze
formaty hihihi:) Ten niebieski jest bardzo pomysłowy :)

Pozdrawiam Magda

3. Data: 2006-03-27 19:38:47

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niebieski super, a misiek to z Sandry?
--
Dziunia
d...@p...onet.pl

4. Data: 2006-03-27 20:48:45

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Biermann napisał:

> [...]
.dir=90fe&.dnm=9ffd.jpg&.src=ph

> jak i sweterek, ktorego wzorem zostalam poratwana na tej grupie
Obydwa fajne, ale kreci mnei sweterek z kapturkeim... wlasciwie marzy mi
sie juz jakis czas, a Ty jeszcze tu na zdjeciu kusisz :)))

Pozdrawiam
Asia
www.sieporobilo.acubenes.net

5. Data: 2006-03-28 06:32:51

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Dziunia" <d...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Niebieski super, a misiek to z Sandry?

Dziunia sorry za priva, ale dzis fatalnie spalam, do tej pory bylo mi w nocy
ciagle zimnio ale ze od wczoraj mamy wiosne, wiec dzisiejszej nocy juz bylam
krotko przed wyciagniecoem letniej koldry..

Chyba tak, to bylo jakies specjalne wydanie "Dzieci i dzieciaki"
Robilo go sie fatalnie i zanim sobie wszystkie wlosy z glowy powyrywalam,
przerzucilam sie z cala robota na maszyne, zrobilam najpierw gladki sweterek
a pozniej dorobilam sciagacze i wyszylam misia. Moze tak zel mi najpierw
szlo, bo bylo to na zlecenie a nie z natchnienia czy zauroczenia sweterkiem.
Tak czy inaczej, wole robic z 12tu kolorow jakis Fair Isle niz cos takiego z
trzech.

Monika

6. Data: 2006-03-28 06:38:38

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Monika ale super są te sweterki - patrzę że przerzuciłas się na mniejsze
> formaty hihihi:) Ten niebieski jest bardzo pomysłowy :)

Dzieki za uznanie.
No wiesz, jak juz mam teraz takiego malucha w rodzinie to to wykorzystuje :)
Nastepny swetercio juz w robocie
http://de.pg.photos.yahoo.com/ph/monikalegov/detail?
.dir=90fe&.dnm=3aad.jpg&.src=ph
bedziemy razem z chrzesniakiem mogli wystapic w prawie partnerskich swetrach
;)

Monika

samplery - zastanawiam się
Haft krzyżykowy