moje rododendrony

1. Data: 2006-01-22 21:35:17

Temat: moje rododendrony
Od: Ania <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Przerazona Waszymi prognozami pojechalam wczoraj poubierac moje
rododendrony. Czy aby nie za pozno? Jak wyglada juz przemarzniety
rododendron? Moj mial pozwijane w trabke liscie, ale to podobno
normalne? A co z azaliami? Na wszelki wypadek tez zbezpieczylam, ale
ciagle mysle, ze to juz musztarda po obiedzie...

2. Data: 2006-01-22 21:40:22

Temat: Re: moje rododendrony
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> normalne? A co z azaliami? Na wszelki wypadek tez zbezpieczylam, ale
> ciagle mysle, ze to juz musztarda po obiedzie...

A masz śnieg? zawsze można/należy liczyć, że nawet jeśli cokolwiek
przemarznie, to tylko do granicy śniegu. A od wiosny są dwie możliwości:
a) sadzimy nowe egzoty
b) nie sadzimy egzotów, bo zmądrzeliśmy :) [moje heeebeeee!!!;( ]

Pozdrawiam optymistycznie (-22)
Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/