montaż klamki

1. Data: 2007-04-28 16:07:58

Temat: montaż klamki
Od: Ra <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupiłem klamkę firmy do drzwi nomet AFAIR, 30zł w markecie, chodzi
ciężko i nie bardzo odbija. Da się coś z tym zrobic czy kupic jednak
orginalną do moich drzwi (interdoor) 180zł/sztuka
czy do klamek intedoor też trzeba przewiercac otworki w drzwiach ?

2. Data: 2007-04-28 17:02:14

Temat: Re: montaż klamki
Od: "R" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłeś klamkę czy cały zamek (wkład w drzwi)? Jak cały wkład, to lekko
poluzuj śróbki które skręcają wnętrze i część zewnętrzną drzwi.

3. Data: 2007-04-28 18:10:08

Od: Ra <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

R napisał(a):
> Kupiłeś klamkę czy cały zamek (wkład w drzwi)? Jak cały wkład, to lekko
> poluzuj śróbki które skręcają wnętrze i część zewnętrzną drzwi.

wkład(z zamkiem) już był, albo go wyjmowałem żeby sprawdzic jak grube
wiertło mogę użyc. problem leży w klamce, jest tam czesc nieruchoma
skręcana po obu stronach drzwi i klamka właściwa ;)

4. Data: 2007-04-28 19:07:41

Od: "R" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to chyba jakiś szajs kupiłeś, odkręć to co kupiłeśi sprawdź jak działa
bez montażu powinno działać bez oporów, jak nie, to oddaj lub wymień. Nawet
jak jest to klamka z elementem mocującym to drzwi, to nie ma prawa stawiać
oporu, więc może to oznaczać tylko jakieś uszkodzenie.

Instalacja C.O w bloku - wspolnota mieszkaniowa - problem
klimatyzacja. jakiej firmy w średniej cenie i skuteczne ?
Blat z plytek granitowych ??
Nogi metalowe (pod stol)
Młynek do odpadów - pytanie