morfologia niemowlaka - wysokie WBC

1. Data: 2003-09-18 20:07:05

Temat: morfologia niemowlaka - wysokie WBC
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanie
jakie sa normy morfologiczne dla niemowląt (3 miesięczne dziecko)?

Ola ma WBC 17.8 (norma obok napisana 3.5-10.0)

podane poniżej jeszcze dane dotyczące WBC (wiem, zę są to krwinki czerwone)

WBC
%lym 51.7 <17.0-48.0>
%mon 10.8 <4.0-10.0>
%gra 37.5 <43.0-76.0>

#lym 9.1 <1.2-3.2>
#mon 1.9 <0.3-0.8>
#gra 6.8 <1.2-6.8>

co to wszystko oznacza?
czy podane obok normy są dla niemowląt?
czym może być spowodowane podwyższone WBC?

mam nadzieję, że to nie świadczy o jakimś stanie zapalnym?
Ola mając 2 tygodnie przeszła operację jelita cienkiego, zakażenie
gronkowcem - czy te wyniki mogą to odzwierciedlać?

z góry dzięki za pomoc

zniecierpliwiona mama

ps. lekarz powiedział, że wszystko w normie - no ale jednak chyba jednak
nie ....

Paulina i Ola 18.06.2003
http://sus.univ.szczecin.pl/~wojus