moulinex

1. Data: 2003-03-20 10:40:23

Temat: moulinex
Od: magda <m...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

witam
robie wlasnie pierozki- soczewica, marchewka, brokuly, troche mielonego...
i zepsulam mixer,
zle zalozylam daszek na taki wirujacy slupek (bardzo techniczny opis;) )
i ukrecil sie zarowno slupek- na pol, jak i gwint daszka.

nie laduje mi sie google i nie moge znalezc strony moulinexu- polskiej.
znacie moze adres? mam nadzieje ze czesci zamienne maja...
magda

1. Data: 2003-03-20 10:48:01

Temat: Re: moulinex
Od: magda <m...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

Danka wrote:
> Ja koncówki do miksera dokupilam w osiedlowym sklepie z AGD.
>
> Danka

suuuper, a taki daszek tez mozna kupic? w ksztalcie 3/5 kola, 2/5
zajmuje czesc z wybranym nozem/rodzajem tarki. i jeszcze ten slupek,
ktory sie kreci...
magda

1. Data: 2003-03-20 10:49:52

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-20 12:38:40

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozesz spróbowac tu
www.juka.pl

Oni sprowadza kazda czesc zamienna, najlepiej zadzwon to sie dowiesz.

Danka

1. Data: 2003-03-20 12:43:51

Od: magda <m...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

Danka wrote:
> Mozesz spróbowac tu
> www.juka.pl
>
> Oni sprowadza kazda czesc zamienna, najlepiej zadzwon to sie dowiesz.

dzieki wielkie:)))
magda
ps. farsz, po wyjeciu nadtopionych czesci mixera, wyszedl pyszny ;))

1. Data: 2003-03-20 15:17:28

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

magda <m...@b...ch> wrote:

> nie laduje mi sie google i nie moge znalezc strony moulinexu- polskiej.
> znacie moze adres? mam nadzieje ze czesci zamienne maja...
> magda

I nie znajdziesz. Moulinex bankrutowal juz ze dwa lata temu.
W Warszawie autoryzowanym serwisem sprzetu AGD Moulinexa zajmije sie
taki warsztat na Kruczkowskiego. Oglasua sie tez warsztat na pl.
Inwalidow 10.

Wladyslaw

1. Data: 2003-03-20 15:42:44

Od: magda <m...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> I nie znajdziesz. Moulinex bankrutowal juz ze dwa lata temu.

no ladnie, a dlaczego ja o tym nie wiem? w sklepie polecanym przez Danke
nie bylo sprzetow moulinexu...

> W Warszawie autoryzowanym serwisem sprzetu AGD Moulinexa zajmije sie
> taki warsztat na Kruczkowskiego. Oglasua sie tez warsztat na pl.
> Inwalidow 10.

a we wroclawiu?
poszukam, popytam ;)
pozdrawiam
magda

1. Data: 2003-03-20 18:39:50

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

magda <m...@b...ch> wrote:

> a we wroclawiu?
> poszukam, popytam ;)
> pozdrawiam
> magda

Sprobuj:

Groupe SEB Polska Sp z o.o.v.

ul. Ostrobramska 79
    04-175 Warszawa
    Phone: (48) 22 613 18 54 / 57
    Fax.: (48) 22 613 24 48

Tam moze udziela Ci informacji.

Wladyslaw

1. Data: 2003-03-20 19:12:06

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisał w wiadomości

> W Warszawie autoryzowanym serwisem sprzetu AGD Moulinexa zajmije sie
> taki warsztat na Kruczkowskiego. Oglasua sie tez warsztat na pl.
> Inwalidow 10.

> Wladyslaw

Tez mam problem z Moulinexem. Dzieki, Wladyslawie, za adresy. Jesli moglbys
uscislic numer ul. Kruczkowskiego, bede wdzieczna.

Dorota

1. Data: 2003-03-20 20:57:16

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

dorka <d...@i...pl> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisa" w wiadomości

> Tez mam problem z Moulinexem. Dzieki, Wladyslawie, za adresy. Jesli moglbys
> uscislic numer ul. Kruczkowskiego, bede wdzieczna.

To chyba 12a, ale nie moge dac gwaracji, bo jezdze tam na pamiec i nie
mam tego adresu zanotowanego.

Wladyslaw

[OT] moj pierwszy krok ku slawie :)
Biszkopt jak????