mowienie do siebie

1. Data: 2002-07-10 14:25:41

Temat: mowienie do siebie
Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Mam pytanko: co oznacza mowienie do siebie samego? Moj nowy wspollokator z
akdemika wiecej mowi do siebie niz do mnie;). Czym to moze byc spowodowane.
Czy to moze byc na tle nerwowym, lub jakims innym.

Pozdrawiam,
Michal

1. Data: 2002-07-10 14:29:26

Temat: Re: mowienie do siebie
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal (Ojejku)" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
spowodowane.
> Czy to moze byc na tle nerwowym, lub jakims innym.

A co mówi? I czy przejmuje się Twoją obecnością choć trochę?

Saulo

1. Data: 2002-07-10 14:38:27

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co mówi? I czy przejmuje się Twoją obecnością choć trochę?

Trudno to zrozumiec, ale czesto mowi jak cos robi, np jak gran a kompie to
opisuje swoja sytuacje, np. "est dobrze", "jestem atakowany", jak cos sciaga
np. "kurde, jescze 100 godz", cos w tym stylu.

Raczej nie przejmuje sie moja obecnoscia

1. Data: 2002-07-10 16:21:26

Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal (Ojejku)"
Moj nowy wspollokator z
> akdemika wiecej mowi do siebie niz do mnie;). Czym to moze byc
spowodowane.

Prawdopodobnie do wszystkiego podchodzi bardzo emocjonalnie i nie panuje nad
reakcjami ( robi to nieświadomie).
Ja czasami też do siebie mówię, np. jak jestem na kogoś bardzo zła, lubię
wtedy głośno na niego powyklinać, jednak mimo wszystko robię to w
samotności, nigdy w obecności innych osób.
Kiedy twój współlokator coś zaczyna mówić pytaj: "słucham", "proszę", "czy
coś do mnie mówiłeś" ? itp. z pewnością złapie sie na tym, że mówi do siebie
i może przestanie...jeśli oczywiście tak bardzo Ci to przszkadza.
Ja nie zwracałabym na to uwagi, może dowiedziałabym się czegoś o sobie?
:))))

Pozdrawiam
Isia

1. Data: 2002-07-10 16:26:47

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpowiedz
Mnie to nie denerwuje, tylko pierwszy raz sie spotkalem, zebyktos tyle mowil
do siebie.

Pozdrawiam,
Michal

1. Data: 2002-07-10 17:36:24

Od: "Łukasz" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal (Ojejku) napisał(a) w dniu 10 lip 2002 tak:

> [...]
> wspollokator z akdemika wiecej mowi do siebie niz do mnie;). Czym
> to moze byc spowodowane. Czy to moze byc na tle nerwowym, lub

Mnie to nie dziwi - u was studentow to powiedzialbym, ze jest to
standard. W tym roku skladalem papiery na wyzsze uczelnie. Chodze
sobie wiec po korytarzu jednej ze uczelni i widze jak masa ludzi mowi
sama do siebie. Mysle sobie "powtarzaja do egzaminu", pozniej okazalo
sie, ze zaliczen nie maja. Chyba wam tam robia jakies pranie mozgu.

Łukasz Kryj [x...@p...wp.pl] [www.gminacmielow.republika.pl]
===========
Lepiej być w kropce niż w martwym punkcie.

1. Data: 2002-07-10 18:12:10

Od: "seti" <s...@i...spamm.pl> szukaj wiadomości tego autora

a propos mowienia do siebie .... o ktorej to spotkanie na chat ?

seti

1. Data: 2002-07-10 19:42:35

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba miala byc dzis o21 ale nie wiem czy sie odbylo

1. Data: 2002-07-10 19:46:48

Od: "seti" <s...@i...spamm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal (Ojejku) <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:agi2o5$9ac$...@k...task.gda.pl...
> chyba miala byc dzis o21 ale nie wiem czy sie odbylo

jeszcze trwa ... tlumy som :)))

seti

1. Data: 2002-07-10 20:02:50

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wchodze, wlasnie zaczalem dzis prace nad dyplomem, w dzien nie moglem
sie zabrac, moze innym razem

> Użytkownik Michal (Ojejku) <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:agi2o5$9ac$...@k...task.gda.pl...
> >

> jeszcze trwa ... tlumy som :)))
>
> seti

Pytanie
'Tendencyjna' - o reklamach i reklamie
[SPAM] Poszukuję książki: Jerzy Ventulani - Jak usprawnić pamięć.
zapraszam na chat-psp!!
przepraszam-test