Pytanie

1. Data: 2002-07-10 12:14:59

Temat: Pytanie
Od: "Camel" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy jest na grupie osoba ktora moze sie podjac oceny na podstawie opisu slow
i zachownaia pewnej osoby czy ta osoba nie padla w dziecinstwie ofiara
molestowania ? Moglbym opisac slowa, zachowania i sytuacje dotyczacej
konkretnej osoby. Interesuje sie psychologia ale moja amatorska wiedza to za
malo. Czy jest tu psycholog ktory podejmie sie takiej pomocy ?

Pozdrawiam
Camel

1. Data: 2002-07-10 12:53:22

Temat: Re: Pytanie
Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Camel <c...@h...pl> wrote:

> [...]
> Interesuje sie psychologia ale moja amatorska wiedza to za
> malo. Czy jest tu psycholog ktory podejmie sie takiej pomocy ?

Może lepiej poszukaj wróżki albo jasnowidza?

Krzysztof

1. Data: 2002-07-11 09:59:37

Od: "Camel" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie, nie wrozki. Na podstawie opisu zachowan czy wypowiedzi mozna chyba
podjac sie nawet bardzo ostroznej oceny danej osoby, prawda ? Nie prosze o
porade, bo nie od tego jest ta grupa. A Twoja odpowiedz nie dosc, ze nie
grzeczna to jeszcze nie zwiazana z tematem.

Pozdrawiam
Camel

1. Data: 2002-07-11 10:16:57

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <agjkt3$kbd$1@news2.tpi.pl>,
szanowny kol. Camel pisze, ze:
<...>

a mnei ineteresuje bardziej Camel dlaczego sie wtracasz w czyjes zycie.
mozena czy nie mozna ocenic zdalnie kto był molestowany a kto nie -nie
wiem, choc wydaje mi sie to mało prawdopodobne, a juz na pewno mało
odpowiedzialne; wydaje mi sie ze mogłoby zawazyc na twoim stosunku do
tej osoby.
po ci to?

1. Data: 2002-07-11 10:26:33

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <ic5070_@/wp.pl> wrote in message
> [...]
> wiem, choc wydaje mi sie to mało prawdopodobne, a juz na pewno mało
> odpowiedzialne; wydaje mi sie ze mogłoby zawazyc na twoim stosunku do

... może to jego dziewczyna, a temat jest absolutement tabu?
... może nie ma wcale złych intencji, a tylko chciałby lepiej rozumieć i
więcej wybaczać?

a w ogóle to coś Ty taki podejrzliwy?

saulo

1. Data: 2002-07-11 10:57:20

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <agjmg9$65n$1@news.tpi.pl>,
szanowny kol. Saulo pisze, ze:
<...>
> ... może to jego dziewczyna, a temat jest absolutement tabu?
> ... może nie ma wcale złych intencji, a tylko chciałby lepiej rozumieć i
> więcej wybaczać?

a czy to znaczyłoby ze moze wlazic z buciaorami wszedzie bo to przeciez
"jego dziewczyna"??? zwłaszcza w tak bezmyslny sposób mozna zaszkodzic.
ja rozumiem - chciec pomoc.. jednak bez udziału tej osoby taka pomoc
jest wiecej niz nieskuteczna. dlatego pytam o motywy. dlatego pytam co
dalej jesli juz padnie strzał-werdykt.

> a w ogóle to coś Ty taki podejrzliwy?
nie wiem, chyba zawsze taki byłem, czasem udaje ze komus ufam ;)

1. Data: 2002-07-11 11:30:47

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szanowny kol. Saulo pisze, ze:
> <...>
>
> a czy to znaczyłoby ze moze wlazic z buciaorami wszedzie bo to przeciez

gdzie w checi wiedzy widzisz "wchodzenie z buciorami"???
ewentualne wejscie z buciorami nastapic moze dopiero na etapie
wykorzystywania tej wiedzy

> zwłaszcza w tak bezmyslny sposób mozna zaszkodzic.

gdzie widzisz "tak bezmyslny sposób"

> ja rozumiem - chciec pomoc.. jednak bez udziału tej osoby taka pomoc
> jest wiecej niz nieskuteczna.

pomoca miala byc ocena na podstawie opisu, czy dana osoba byla ofiara
molestowania seksualnego, a nie pomoc samej domniemanej ofierze tego
molestowania

> dlatego pytam o motywy. dlatego pytam co
> dalej jesli juz padnie strzał-werdykt.

pytanie zasadne
ale niepotrzebnie podane w tak agresywnym tonie,
uprzedzajacym ewentualna odpowiedz
Twoimi wlasnymi domyslami co do niecnych motywów

Saulo

1. Data: 2002-07-11 12:33:35

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <agjq8p$su7$1@news.tpi.pl>,
szanowny kol. Saulo pisze, ze:
> "Marsel" <ic5070_@/wp.pl> wrote in message

-- wyjasnienie, czesciowo moze usprwiedliwienie --

ja tak mysle, co mam zrobic?

> gdzie w checi wiedzy widzisz "wchodzenie z buciorami"???
> ewentualne wejscie z buciorami nastapic moze dopiero na etapie
> wykorzystywania tej wiedzy

samo zainteresowanie prywatnymi, intymnymi sprawami, zwłaszcza
bolesnymi, nieprzyjemnymi jest naruszeniem czyjes prywatnosci.
Mysle ze nawet "dorosły" psycholog powiennien sie sztym liczyc.
jezeli osoba rzekomo molestowana nie przejawia checi rozstrzasanai tego
problemu, to nie widze potrzeby robienia tego

> gdzie widzisz "tak bezmyslny sposób"

podejscie psychoarchaiczne, pardon, -analityczne w takim wykonaniu..
przypomina raczej zabawe z puzzlami, tyle ze te puzzle to zywy organizm,
i mozna cos nie tak posklejac, czyli zdeformaowac.. jesli to pozostanie
slodka tajemnica tego dzieciaka to pol biedy..
czy ta osoba rzekomo molestwoana wie do czego jest wykorzystywana?
czy to dziecie-analityk wie na czym polega psychoanaliza? ja tez nie,
ale mam powazne watliwosci czy to ma sie odbywac na zasadzie ukradkowego
podpatrywania i omawianie z innymi cudzych prywatnych spraw..

> pomoca miala byc ocena na podstawie opisu, czy dana osoba byla ofiara
> molestowania seksualnego, a nie pomoc samej domniemanej ofierze tego
> molestowania

fakt, za daleko sie posunalem w swoich przypuszczeniach.. inne motywy,
mimo ze o nie pytam nizej, wydaja mi sie malo prawdopodobne, nie wiem
skad

<...>
> uprzedzajacym ewentualna odpowiedz
> Twoimi wlasnymi domyslami co do niecnych motywów

przykro mi z tego powodu ze odbierany jestem jako osobnik agresywny,
nie wiem s czego to wymnika, moze jestem zbyt bezposredni... pospiech?
nie tez umiem zapodawac szpilki w wacie cukrowej

iczas,..

1. Data: 2002-07-11 12:48:39

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Camel" <c...@h...pl> napisał:

> Nie, nie wrozki. Na podstawie opisu zachowan czy wypowiedzi
mozna chyba
> podjac sie nawet bardzo ostroznej oceny danej osoby, prawda ?

Po co?
Chcesz ją ranić?
Daj jej spokój. Pozwól się wyleczyć.

Nie prosze o
> porade, bo nie od tego jest ta grupa.

A ja Ci mimo wszystko poradzę, jeżeli Ci na tej osobie
zależy: nie mieszaj sie w to na siłę i bez jej wiedzy. Namów
na terapię.
A jeśli to twoja dziewczyna/chłopak dobrze by zrobiła
wspólna terapia.

A Twoja odpowiedz nie dosc, ze nie
> grzeczna to jeszcze nie zwiazana z tematem.

Dlaczego niegrzeczna?

BTW tnij cytaty i odpowiadaj pod cytatem. Ustaw kodowanie
na ISO 8859-2.

Pozdrawiam,
Krzysztof

1. Data: 2002-07-11 13:59:02

Od: "Camel" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Camel" <c...@h...pl> wrote in message news:agh8f0$rg6$1@news2.tpi.pl...
> [...]
za
> malo. Czy jest tu psycholog ktory podejmie sie takiej pomocy ?

Witam

W sumie fakt, troche za szybko wyskoczylem z tym pytaniem na grupe. Moim
celem nie bylo pakowanie sie w czyjekolwiek zycie. Koncze watek i dziekuje
za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Camel

'Tendencyjna' - o reklamach i reklamie
[SPAM] Poszukuję książki: Jerzy Ventulani - Jak usprawnić pamięć.
zapraszam na chat-psp!!
przepraszam-test
felieton MN - dojrzalosc