[moze i OT] Uczulenie?

From: Hektor <m...@N...alternatywa.net>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: [moze i OT] Uczulenie?
Date: Wed, 26 May 2004 17:25:49 +0000 (UTC)

Witam,
Jak sie zdenerwujue czy tez zaczne cwiczyc to nagle na moim ciele pojawiaja
sie czerwone plamki i bardzo sfedza (swedza?:)) od niedawna jest gorzej bo
procz plamek mam dodatkowo bable najbardziej na rekach (wewnetrzna strona)
(tak to wyglada jakby mnie 1000 komarow pogryzlo). Pije wapno troche
pomaga, ale nie radykalnie. Narazie nie mam czasu isc do lekarza (tzn w
najblizszym tygodniu-w nastepnym juz ide). Nie wiem do jakiego lekarza isc
czy dermatologa, czy alergologga (cholernie dlugo sie czeka na wizyte,
podobno)

--
Pozdr. Hektor