moze jakis smakowite danie na zime

1. Data: 2001-11-28 12:18:53

Temat: moze jakis smakowite danie na zime
Od: m...@i...pl (Miniu) szukaj wiadomości tego autora

Jestem tu nowy -
Moze jakies smakowite danie na zime nie skomplikowane.
Mam dosc pizzy , McD.. i chinszczyzy
Pomocy
Miniu

1. Data: 2001-11-28 12:25:37

Temat: Re: moze jakis smakowite danie na zime
Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miniu" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jestem tu nowy -
> Moze jakies smakowite danie na zime nie skomplikowane.
> Mam dosc pizzy , McD.. i chinszczyzy
> Pomocy
> Miniu

moze racuchy?;))))
jak jestes nowy to Ty powinienes podac jakis przepis na wkupne

pozdroofka
NeeA

1. Data: 2001-11-28 12:33:42

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miniu" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jestem tu nowy -
> Moze jakies smakowite danie na zime nie skomplikowane.
> Mam dosc pizzy , McD.. i chinszczyzy

Zdecydowanie bigos...
Jak dziś zaczniesz gotować to na weekend będzie... ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-28 12:39:56

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miniu" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jestem tu nowy -
> Moze jakies smakowite danie na zime nie skomplikowane.
> [...]

Może się czepiam, ale dla mnie to kolejna prowokacja jak te pizze i lazanie
z zeszlego tygodnia, z reszta nadawca jak tamci, z interii....
A może ja juz cierpie na manie przesladowcza?
Przy obecnym stanie (wyjatkowo fatalnym) mojego zoladka wszystko mozliwe....

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-11-28 13:15:08

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

zime kocham za wspaniale spacery w mrozny wieczor, goracy bigos
/jedzony oczywiscie na lonie natury i do tego szklanka goracego
piwa i kieliszeczek krupniku /nalewki/ - wszystko to dziala tak
rozgrzewajaco, ze mozna cieszyc sie mrozna i piekna zima

1. Data: 2001-11-28 13:20:11

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kw" <k...@a...wbc.lublin.pl> napisal w wiadomosci
> zime kocham za wspaniale spacery w mrozny wieczor, goracy bigos
> /jedzony oczywiscie na lonie natury

zima na lonie natury? nalezysz do klubu morsow?:)))

NeeA (zmarzluch)

1. Data: 2001-11-28 14:04:31

Od: "Redaktor" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na zime: zupa szegiedyńska (albo gulasz szegiedyński jak kto woli)

no i oczywiście bigos

ze sprawdzonych., kiedyś na grupie znalazłem kurczaka po koreańsku - miłe
wspomnienie lata

pozdr

Paweł eF

1. Data: 2001-11-28 14:13:23

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "Miniu" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
m...

>Zdecydowanie bigos...
>Jak dziś zaczniesz gotować to na weekend będzie... ;-)

Joanna , ostatnio chyba też wspominałas o bigosie....? Mam
wrażenie, że jednocześnie pojawia się nam w garnkach. U mnie po
ostatnim z kawałkami dziczyzny - kolejny....

AgataW.

1. Data: 2001-11-28 18:42:29

Od: "Krzych" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miniu" <m...@i...pl> wrote in message
> Jestem tu nowy -
> Moze jakies smakowite danie na zime nie skomplikowane.
> Mam dosc pizzy , McD.. i chinszczyzy
> Pomocy
> Miniu
----------------
Ja proponuję ziemniaki smażone (plastry) z plastrami dobrej kiełbachy ze
zsiadłym mlekiem.

1. Data: 2001-12-05 09:43:45

Od: m...@i...pl (Miniu) szukaj wiadomości tego autora

Dzieki, za podpowiedzi te racuchy sa intrygujace ?! ;-)

Oj , z tym przepisem to chyba sie zglosze do tesciowej ona jest niezla
w garkach.
Ja nie robie nic szczegolnego ,ale to co mysle ,ze moglo by sie wam
spodobac to:
sos do pizzy.

Te pizze robie podobno b.dobra :)

Ciasto robie troszke kruche i twarde, oczywiscie cienkie
Caly myczek polega na sosie tu moze to odbiegac od reguly ale nie wiem
?!
przygotowuje mielac w mikserze cebule, czosnek i pomidooooory
oczywiscie albo przecier dodaje ocet winny czerwony*, cukier i
szczypte soli moze byc tez kapka sosu sojowego no i przyprawy, moje
ulubione to oregano tymianek troche estragonu, ale czasem tez dobrze
wychodzi majeranek ???. Nastepnie ten sos smaze na patelni na oliwie
oczywiscie z oliwek
Smak jest taki slodko kawasy no i oczywiscie ostry bo dodaje sporo
chili.
Przysmazam az woda sie odparuje i nawet troszke sie przypali sos,
trzeba probowac czy proporcje sol/cukier/ocet sa OK.
Potem wiadomo ta papke rozmarowywuje na ciescie. Daje raczej, duzo.

Bardzo dobrze komponuje sie z kaparami karczochami boczkiem ale
tunczyk tez wychodzi super.
Ser na gore, mozzarela albo inny no i do pieca.
Oprocz tego robie vinegret do pizzy ale taki bardziej slabiutki ew.
wiecej oliwy.
z czosnkiem pieprzem i estragonem.
do tego obowiazkowo winko czerwone mocne wytrawne normalnie polecam
sofia cabernet a od swieta jakiegos franzusa, hiszpany tez sa ok
W kazdym badz razie paluszki lizac
Pozdrofionka
miniu

*ocet winny czerwony , on jest w zasadzie brunatny ja kupuje wloski
marki nie pamietam

Chleb z orzechami wloskimi
Re: Chleb z orzechami wloskimi
BRYNDZA