mrówki faraonki

1. Data: 2003-09-25 08:55:33

Temat: mrówki faraonki
Od: "nonnocere" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

Ma ktoś może sprawdzony sposób jak wyplenić samodzielnie mrówki faraonki?
Raid działa tylko miejscowo i paskudnie "pachnie". Kiedyś wzywaliśmy kogoś
prywatnie to stosowali jakiś bezwonny zapach i na jakiś czas był skuteczny.
Dość droga to impreza, może są inne sposoby. Na przykład sprawdzone domowe
sposoby ;). To jest mieszkanie w bloku (ostatnie IV piętro).

Pozdrawiam, Madzia

1. Data: 2003-09-25 09:03:28

Temat: Re: mrówki faraonki
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bezwonny zapach

He, he ... to może być najnowszy hit w perfumeriach ;-)

Sorry, ale nie potrafiłem się powstrzymać :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-09-25 09:17:25

Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"nonnocere" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
> Witam...
>
> Ma ktoś może sprawdzony sposób jak wyplenić samodzielnie mrówki faraonki?

Jest taki srodek, u nas w bloku 100 % skutecznosci - juz caly rok nie ma
faraonek. Nazywa sie chyba Faratox II, czy jakos tak, nie pamietam
dokladnie. Pamietam tylko, ze w opakowaniu sa dwa pojemniki z malymi
brazowymi granulkami. Te pojemniki przykleja sie do sciany tam, gdzie
najczesciej chodza mrowki.
Przy pierwszym pojemniku oczom nie wierzylem, jego zawartosc zniknela w
godzine !!! Mrowki to zanosza do mrowiska i dopiero tam zaczyna to dzialac -
nie maja szans.
My mielismy w calym bloku, pewnego dnia wiekszosc mieszkancow kupila to cudo
i przykleilismy we wlasnych mieszkaniach. Tydzien pozniej nie bylo sladu
mrowek i nie ma ich do tej pory. (Efekty widoczne juz po 2 dniach)

Rafal

1. Data: 2003-09-25 09:17:44

Od: "nonnocere" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Ściesiński napisał(a):

> He, he ... to może być najnowszy hit w perfumeriach ;-)
>
> Sorry, ale nie potrafiłem się powstrzymać :-)
>
> Pozdrawiam :-)

rzeczywiście :)

1. Data: 2003-09-25 09:47:09

Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nonnocere wrote:

> [...]
> Raid działa tylko miejscowo i paskudnie "pachnie". Kiedyś wzywaliśmy kogoś
> prywatnie to stosowali jakiś bezwonny zapach i na jakiś czas był

A zgłaszałaś już sprawę w administracji?
Oni powinni wytepić mrówki w całym bloku!
To ich obowiązek.

pozdr.

--
ulapod

1. Data: 2003-09-25 09:47:46

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-25 11:17, Użytkownik brutus napisał:

> [...]
> i przykleilismy we wlasnych mieszkaniach. Tydzien pozniej nie bylo sladu
> mrowek i nie ma ich do tej pory. (Efekty widoczne juz po 2 dniach)

A gdzie to dostać?

--
Paweł Muszyński

1. Data: 2003-09-25 09:50:10

Od: "mmisiak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie na zwierzaczki doskonale działa taka zielona płytka "Globol"
powodzenia, a może się z nimi zaprzyjaźnisz ?
Michał

1. Data: 2003-09-25 10:17:40

Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Muszyński" <p...@b...org> wrote in message
> Dnia 2003-09-25 11:17, Użytkownik brutus napisał:

> A gdzie to dostać?

Zona kupowala to w aptece.
Aha, chyba pomylilem nazwe, zamiast Faratox II powinno byc Faratox B

Pozdrawiam
Rafal

1. Data: 2003-09-25 12:03:21

Od: "nonnocere" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ulapod <u...@w...pl> napisał(a):

> A zgłaszałaś już sprawę w administracji?
> Oni powinni wytepić mrówki w całym bloku!
> To ich obowiązek.

Tak by było najelepiej, tym bardziej, że jakby w całym bloku wyplenili to
większe czanse na brak wznowy. Bo tak jak u siebie zrobimy, to od sąsiadów
przyjdzie.
Jeszcze nie zgłaszaliśmy w administracji. Gdzie można znaleźć jakieś podstawy
prawne, na które można się powołać? Wiem z doświadczenia, że w administracji
lubią zbywać, także trzebaby było im coś przedstawić czarno na białym.

Pozdrawiam, Madzia

1. Data: 2003-09-25 12:04:59

Od: "nonnocere" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mmisiak <m...@o...pl> napisał(a):

> U mnie na zwierzaczki doskonale działa taka zielona płytka "Globol"
> powodzenia, a może się z nimi zaprzyjaźnisz ?

Jak się nie wytępi trzeba będzie się zaprzyjaźnić, ale gorzej z żołądkiem, bo
nie lubi jak sie je niechcący połyka ;)

Pozdrawiam, Madzia

Plakietki
sterowanie pieca C.O.