mrowki (troche nie na temat)

1. Data: 2000-11-05 18:34:47

Temat: mrowki (troche nie na temat)
Od: zuza bond <z...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
To temat tylko czesciowow z kuchnia zwiazany, ale...
Dzis mrowki wlazly mi do przepysznych nalesnikow, na ktorych smazeniu spedzilam kupe
czasu i szlag mnie trafil. Czy ktos zna srodek na nie?
Albo wie gdzie w Wwie mozna kupic takie cos co sie nazywa best (chyba), ma
narysowanego
faraona i mrowke.
Pomozcie kochani, bo obiadu nie ma, cisnienie mi sie podnioslo i jestem strasznie
nieszczesliwa, bo kocham nalesniki...
Pozdrawiam i przepraszam
Zuza

1. Data: 2000-11-09 09:20:54

Temat: Re: mrowki (troche nie na temat)
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zuza bond wrote:

> Dzis mrowki wlazly mi do przepysznych nalesnikow, na ktorych smazeniu spedzilam
kupe
> czasu i szlag mnie trafil. Czy ktos zna srodek na nie?

Musisz się przyzwyczaić :))
Są malutkie i bardzo sympatyczne
Smakowo też nie są złe i nawet nie zgrzytaja w zębach

sadyl

1. Data: 2000-11-09 14:06:37

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno watrobka - po prostu wylozyc na gazete, mrowy do niej sie zleza i
umra. Nie wiem, dlaczego, ale to dziala ( przynajmniej dzialalo na
"faraonki" u mojego wujka).
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-11-10 14:29:22

Od: "Piotr Pieczykolan" <p...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
narysowanego
> faraona i mrowke.
> Pomozcie kochani, bo obiadu nie ma, cisnienie mi sie podnioslo i jestem

Można kupić dla mrówek żarcie ze środkiem antykoncepcyjnym :-).
Kosztuje to 10 zł za dwie miseczki. Przyklejasz je do ściany na trasie ich
wędrówek,
one to zabierają do gniazda i na jakiś czas jest spokój

Piotr

jabłka
Przyjaciółka
Ale numer!