mrozone truskawki

1. Data: 2004-05-22 15:47:39

Temat: mrozone truskawki
Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zostalo mi troche zamrozonych truskawek z zeszlego roku.
Sezon na tegoroczne juz tuz, tuz - u mnie w warzywniaku juz sa jakies
ale zagraniczne za 15 zl.
No i chce jakos wykorzystac te zamrozone a koktaile i biszkopt z bita
smietana i truskwkami sie nam troche przejadl. Macie jakies pomysly na
wykorzystanie tych owocow? Na jakis fajny deser albo co :)
--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-05-22 15:47:53

Temat: Re: mrozone truskawki
Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-05-22 15:50:13

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Macie jakies pomysly na
> wykorzystanie tych owocow? Na jakis fajny deser albo co :)

naleśniki z serkiem homo waniliowym + mus ze zmiksowanych truskawek, niezbyt
słodzony

mus truskawkowy do połowy pucharka, od połowy ubiet zółtko z cukrem,
przemieszane z bitą śmietaną, ew. ktoplą aromatu rumowego, lub rumu (lub
innego alkoholu)
zmiksowane truskawki z wermutem... mnie więcej nie trzeba
we Wrocławiu będę za dwa tygodnie ;)

Margola

1. Data: 2004-05-22 15:50:39

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

przepraszam, samo poszło.

Margola

1. Data: 2004-05-22 16:07:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 May 2004 17:50:13 +0200, "Margola Sularczyk"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> wrote:

> [...]
>innego alkoholu)
>zmiksowane truskawki z wermutem... mnie więcej nie trzeba

do garararetki wrzucic. jak sie rozmroza, to albo je zmiksowac
albo ten sok co wyjdzie z nich zmieszac z woda galertkowa

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-05-22 16:15:19

Od: "Anulka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i chce jakos wykorzystac te zamrozone a koktaile i biszkopt z bita
> smietana i truskwkami sie nam troche przejadl. Macie jakies pomysly na
> wykorzystanie tych owocow? Na jakis fajny deser albo co :)

A może coś na ciepło - np. pierogi z truskawkami polane śmietaną, posypane
cukrem.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-05-22 16:19:56

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margola Sularczyk napisał:

> naleśniki z serkiem homo waniliowym + mus ze zmiksowanych truskawek, niezbyt
> słodzony
i tu jest strzal w 10! jutro po egzaminie z makroekonomii sobie ycie
oslodze ;-)

> zmiksowane truskawki z wermutem...
ale jak? tak po prostu do szklaneczki truskawki wrzycasz, bo zmiksowane
to mi sie to nie widzi.

mnie więcej nie trzeba
> we Wrocławiu będę za dwa tygodnie ;)

Zapraszam :) ale wtedy chyba juz na swieze :)

1. Data: 2004-05-22 16:20:53

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:

> do garararetki wrzucic. jak sie rozmroza, to albo je zmiksowac
> albo ten sok co wyjdzie z nich zmieszac z woda galertkowa
>
> trys
> K.T. - starannie opakowana

prosty sposob :-) - bede miala truskawkowy tydzien, az dostane wysypki i
nie bede mogla jesc swiezych ;-)

1. Data: 2004-05-22 16:21:13

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anulka napisał:

> A może coś na ciepło - np. pierogi z truskawkami polane śmietaną, posypane
> cukrem.
>
> Pozdrawiam,
> Ania

oj, na to mi kompletnie czasu brakuje.

1. Data: 2004-05-22 16:29:54

Od: "Anulka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oj, na to mi kompletnie czasu brakuje.

No to coś na szybko: makaron z truskawkami, śmietaną i cukrem. Też na ciepło
a znacznie szybciej :)

Pozdrawiam,
Ania

pomocy !!! przepis na paczki