muszki czy tez meszki, w kazdym razie paskudztwo

1. Data: 2001-05-24 10:02:32

Temat: muszki czy tez meszki, w kazdym razie paskudztwo
Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

witam

Poznan opanowalo jakies fruwajace robactwo i jestem caly pogryziony: na
stopach mam czerwone ugryzienia, porobily mi sie z tego zgrubienia... juz
nie swedzi bo jak wariat tydzien to drapalem :(( czym to smarowac zeby
zeszlo, nie moge nosic butow i wygladam jak tredowaty!
dzieki

mat

2. Data: 2001-05-25 21:23:02

Od: "Jacek >lucas<" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
proponuje czeste smarowania zelem o nazwie FENISTIL ZEL (dostepny w aptece
bez recepty) i picie wapna co najmniej 3 razy dziennie. Po kilku dniach
zejdzie bez problemu.

Pozdrawiam,
Jacek >lucas<

angina