prosze o kontakt

1. Data: 2001-05-24 10:11:35

Temat: prosze o kontakt
Od: "PK" <w...@p...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Bardzo prsze o kontakt mailem lekarze dermatologa, jezeli jest tu taki
obecny.
Jezeli jest tu dermatolog to bardzo prosze o maila, poniewaz mam pewna
sprawe, ktora chcialbym rozwiazac uzywajac e-mail.

Dziekuje

PK

2. Data: 2001-05-25 20:04:30

Temat: Re: prosze o kontakt
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Skšd będziesz wiedział, że pisze do Ciebie właśnie dermatolog?

Bo taki standard obowiazuje na swiecie, ze jak mowisz, ze szukasz dermatologa,
to odpowiada dermatolog.
A zdjecie aparatem cyfrowym moze zrobic i przeslac.

W koncu Telemedycyna dziala pelna para takze w kraju na Wisla.
J.

3. Data: 2001-05-25 21:02:48

Od: "*****" <n...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

Hi!
PK napisał(a) w wiadomości: <9ein1i$khm$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>Jezeli jest tu dermatolog to bardzo prosze o maila, poniewaz mam pewna
>sprawe, ktora chcialbym rozwiazac uzywajac e-mail.

Mała refleksja...

1. Skąd będziesz wiedział, że pisze do Ciebie właśnie dermatolog?
2. Specyfika dermatologii polega tym, że rozpoznanie częściej niż w innych
przypadkach stawia się "wzrokowo" :)))

muszki czy tez meszki, w kazdym razie paskudztwo
angina
Tłuszczak raz jeszcze
zylak odbytu-pytanie
Re: tr?dzik młodzieńczy