muzyka i samopoczucie

1. Data: 2002-06-15 15:43:47

Temat: Re: muzyka i samopoczucie
Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM (e...@i...pl) bulgocze:
<aefh7n$ir9$1@news.tpi.pl>

>A teraz pytanie do Iki : od zawsze tak masz z tą wiosną ??

Nie. ale nie wiem od kiedy, bo mam straszne kłopoty z pamięcią. Sprzed
15 roku życia nie pamiętam nic, później mgła, ledwo sprzed roku
pamiętam.
Co tam sprzed roku.. jak wjeżdżam do lasu na rowerze to mam milion
myśli na sekundę, ale nie mam pojęcia o czym myślałam sekundę temu ;)

>Dlaczego;) ? Mnie wiosna udziela sił żywotnych...
>na ogól;), chyba że inni sapiens mi te siły odbiorą..

Mnie słońce zabija. Wystarczy 10 minut pod wpływem promieni i do końca
dnia jestem jak po biegu maratońskim.

Ale muzyka karmi :)

--
ika - umop apisdn
# the deepest shade of mushroom blue #

1. Data: 2002-06-15 16:09:42

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ika zuzeloth"

> Więc w którą stronę
> to działa? Muzyka na nas, czy my na muzykę?

Pokaż mi swoje płyty, a powiem ci, kim jesteś.

> I co to jest 'dobre samopoczucie'?

Sprawa indywidualna.
Ja mam dobre samopoczucie wtedy, gdy nie prześladują mnie myśli samobójcze.
(Od dawna nie miałam dobrego samopoczucia.)

Kasia
( dwa tysiące metrów
pod poziomem życia )

1. Data: 2002-06-15 16:14:20

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ika zuzeloth" news:aef5og$d73$1@news.tpi.pl...

> Gdzie jest granica między przyjemną melancholią, a bolesnym smutkiem -
> widziana z zewnątrz?

Ja jestem z wewnątrz, więc Ci nie odpowiem.
"Z bliska tak ostro nie widać krat."
Ale chętnie poczytam tych z zewnątrz.

Simone Choule

1. Data: 2002-06-15 16:54:45

Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

.. z Gormenghast (p...@p...onet.pl) bulgocze:
<a...@G...h295cc583.invalid>

>A jak nie ma skalpela nad głową Iko, to przestań wreszcie straszyć
>tymi .. end or fin ami - rozumiesz ami?!

Nie, nie rozumiem. Przecież nie straszę :-O

>:))). Musialem coś zrobić, żeby się stać dla Ciebie widzialnym ;))

Od początku Cię widziałam. Skąd wiedziałeś, że przypłynę, żeby się
wcześniej ożłopać? ;)

>Wystarczy, że meduzy się jakoś porozumiewają, no nie?

Wystarczy :)
Jednak czasem wolę wcześniej coś powiedzieć, niż później oglądać
chwasty nie do wyrwania.
Ostatnio modne są: z kąd, z tąd i np. tą głowę. ;/

>plum..............

Wypijmy na zgodę

1. Data: 2002-06-15 19:00:01

Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

NEVERMORE (a...@p...onet.pl) bulgocze:
<aefpef$2tt$1@news.tpi.pl>

>Ja mam dobre samopoczucie wtedy, gdy nie prześladują mnie myśli samobójcze.
>(Od dawna nie miałam dobrego samopoczucia.)

Czyli też jesteś nieśmiertelna!
No tak, co ja taka zaskoczona...

Stresujesz mnie. Mam kłopoty z upilnowaniem wszystkich swoich
osobowości, a także z pamięcia i zastanawiam się czy Ty to ja, czy ja
to Ty, czy jakoś tak, nadająca z innego adresu.

Parę dni temu ktoś na Gadu-Gadu mówił mi że jest mną, a właściwie że
jest moją paranoją i też mieszkał blisko Łodzi.

Gubię się ;/

1. Data: 2002-06-15 20:36:38

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ika zuzeloth w news:aefrag$dao$1@news.tpi.pl...
/.../

> Nie, nie rozumiem. Przecież nie straszę :-O

Ok !;) - pożartować juszsz nie można ...:((,.... ;)).

/.../
> Jednak czasem wolę wcześniej coś powiedzieć, niż później oglądać
> chwasty nie do wyrwania.
> Ostatnio modne są: z kąd, z tąd i np. tą głowę. ;/

Ech, te literówki i ortostrachy. Niestety często zdarzają się zupełnie
w oderwaniu od doświadczeń z kartką papieru. To jakieś nowe zjawisko.
Przy klawitorowaniu ;) nie używa się tej specyficznej pamięci wzrokowej,
korygującej rękę w trakcie pisania błędu na kartce. Na ekranie tego nie
widać! I rzeczywiście mnożą się te strachy... ;))

Lista największych strachów zamkowych (wyciąg ;):
stąd dotąd, ni stąd ni zowąd, na razie, na pewno, naprawdę,
otóż, rzadki, cha!, hi!, :)!
jusz dopsze co?

> Wypijmy na zgodę

Zawsze.

All

Czas internetu - anonimowosc
Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.
Zapytanie
Klucze do podŚwiadomości = 69
Buddyzm w Katowicach - lipiec 2002