myślenie magiczne - macie jakiś pomysł ???

1. Data: 2001-11-25 00:20:59

Temat: myślenie magiczne - macie jakiś pomysł ???
Od: "irq19" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej wam !!

nie obił wam się o uszy jakiś artykół o myśleniu magicznym - szczególnie w
aspekcie przesądów.
Gdybyście przypadkiem coś mieli prosiłbym o dane bibliograficzne. Chwilowo
nie mam dostępu do Psyclitu więc muszę po ludziach pytać.

irq

1. Data: 2001-11-25 00:51:18

Temat: Odp: myślenie magiczne - macie jakiś pomysł ???
Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik irq19 <i...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tpdgh$8ee$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Gdybyście przypadkiem coś mieli prosiłbym o dane bibliograficzne. Chwilowo
> nie mam dostępu do Psyclitu więc muszę po ludziach pytać.

tia...na poczatek polecam slownik magiczno - ortograficzny...
ale nie przejmuj sie...po prostu wrzuc temat artykółó w jakas
przeszukiwarke, najlepiej w google...
pozdro.
pp

1. Data: 2001-11-25 00:51:50

Temat: Re: myślenie magiczne - macie jakiś pomysł ???
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PEPE" <p...@p...fm> wrote in message

> [...]
>
> tia...na poczatek polecam slownik magiczno - ortograficzny...
> ale nie przejmuj sie...po prostu wrzuc temat artykółó w jakas

masz na mysli gógl?

saulo

1. Data: 2001-11-25 01:07:22

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saulo <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tpf9k$ij3$...@n...tpi.pl...

> masz na mysli gógl?
>
> saulo

taq...taq..!!!

1. Data: 2001-11-25 01:09:53

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PEPE" <p...@p...fm> wrote in message

> Użytkownik Saulo <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9tpf9k$ij3$...@n...tpi.pl...

> taq...taq..!!!

BTW jaki telefon polecasz?

Saulo

1. Data: 2001-11-25 01:14:52

Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]
=>

jezeli chodzi Ci o jakis artykul z tych tzw. nie najglebszych merytorycznie,
to mi sie obil ostanio o oczy bo pamietam ze go czytalem, a byl w
"Charakterach", numeru nie pamietam ale to chyba maj-wrzesien bierzacego
roku

Mimir

1. Data: 2001-11-25 01:15:07

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saulo <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tpgbf$nce$...@n...tpi.pl...

> BTW jaki telefon polecasz?
>
> Saulo

A)stacjonarny? B)bakelitowy? C)z tarcza? D)gluchy?

1. Data: 2001-11-25 01:19:29

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to mi sie obil ostanio o oczy bo pamietam ze go czytalem, a byl w
> "Charakterach", numeru nie pamietam ale to chyba maj-wrzesien bierzacego

Piotrze! Dla Ciebie slownik tez!
bez urazy...
pp

1. Data: 2001-11-25 01:35:56

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "irq19:

Nie wiem czy chodzi Ci o takie myślenie, ale tu odkrywam prawdziwe skarby;) :

http://salve.slam.katowice.pl/KSILUK.htm

E.

1. Data: 2001-11-25 02:06:36

Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

=> Piotrze! Dla Ciebie slownik tez!
=> bez urazy...
=> pp
=>
=>

dzieki za zwrocenie uwagi aby wiecej przywiazywal wage tez do "formy" a nie
tylko tresci

Ostateczne pozegnania
mania testowania
konkluzja
Dorrit EEG
Nowa grupa - alt.pl.psychologia.milos c - polecam :-))))