myszoskoczki

1. Data: 2007-06-01 19:58:41

Temat: myszoskoczki
Od: Profesor Szambo <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pozdrawiam serdecznie. Czy mogliby mi panstwo zaproponowac
jakies wyprobowane przepisy na te przemile zwierzatka? Bowiem stala sie
tragedia, skonczyla sie zielona tasma klejaca i niestety peklo kilka
sztuk a nie chcialbym jak sie panstwo domyslaja wyrzucac tych uroczych
resztek.

2. Data: 2007-06-01 21:00:37

Temat: Re: myszoskoczki
Od: Pearlhair <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Profesor Szambo napisał(a):
> [...]
> tragedia, skonczyla sie zielona tasma klejaca i niestety peklo kilka
> sztuk a nie chcialbym jak sie panstwo domyslaja wyrzucac tych uroczych

Przerób na mielone, podawaj przed usmażeniem.

3. Data: 2007-06-02 01:26:02

Od: "Krynix." <a...@t...ru> szukaj wiadomości tego autora

Profesor Szambo wrote:
> [...]
> sie tragedia, skonczyla sie zielona tasma klejaca i niestety peklo
> kilka sztuk a nie chcialbym jak sie panstwo domyslaja wyrzucac tych
moja propozycja to orientalna potrawa o nazwie "zemsta oposa"
oto starozytna rycina:

http://images12.fotosik.pl/50/526fd3a6b30f5ac5.jpg

tortilla
Kryteria wyboru frytkownicy