na ten nocny stendbaj... :)

11. Data: 2009-02-23 16:01:27

Temat: Re: na ten nocny stendbaj... :)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> http://www.youtube.com/watch?v=olwrP5qqx3Y
> http://www.youtube.com/watch?v=FXOBBCYnxgI

Serio? Nie podejrzewałabym Cię o lubienie takiej piosenki.
Ja lubię sentymentalne kawałki w zupełnie innym stylu. ;)
Nie znoszę Górniak. Może i dobrze śpiewa, ale jakoś mi nie podchodzi.

Ewa

12. Data: 2009-02-23 16:04:21

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Serio? Nie podejrzewałabym Cię o lubienie takiej piosenki.
> Ja lubię sentymentalne kawałki w zupełnie innym stylu. ;)
> Nie znoszę Górniak. Może i dobrze śpiewa, ale jakoś mi nie podchodzi.

nie wiem czemu ale mi jakoś michaela jacksona przypomina

13. Data: 2009-02-23 16:06:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> nie wiem czemu ale mi jakoś michaela jacksona przypomina

Zdecydowanie wolę Michaela Jacksona, zdecydowanie. Przynajmniej te jego
kawałki mają charakter w przeciwieństwie do mdląco-słodkiej papki. :)

Ewa

14. Data: 2009-02-23 16:07:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Feb 2009 17:01:27 +0100, medea napisał(a):

> Serio? Nie podejrzewałabym Cię o lubienie takiej piosenki.
> Ja lubię sentymentalne kawałki w zupełnie innym stylu. ;)
> Nie znoszę Górniak. Może i dobrze śpiewa, ale jakoś mi nie podchodzi.

Ma metaliczny, płaski, nieprzyjemny głos i stosuje za dużo ozdobników,
które przyprawiają o niestrawność od samego słuchania.

15. Data: 2009-02-23 16:07:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Feb 2009 17:04:21 +0100, tren R napisał(a):

> nie wiem czemu ale mi jakoś michaela jacksona przypomina

Bo śpiewa żołądkiem, jak on.

16. Data: 2009-02-23 16:10:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Feb 2009 17:13:17 +0100, Flyer napisał(a):

> A co do Edyty - lubię jej piosenki, ale z rytmem tej jest coś nie tak -
> muzyka jest ociupkę za szybka i Edyta miejscami nie nadąża.

To ma być zamierzony efekt - wyodrębnienie indywidualnego brzmienia z
całości. Stosuje się ten chwyt często w aranżacjach - piosenkarz lekko
przedłuża, opóźnia, zachowując jednak mniej więcej stałe przesunięcie w
czasie w stosunku do ścieżki instrumentalnej.
Ale tu - niewypał.

17. Data: 2009-02-23 16:10:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> nie wiem czemu

Ja znalazłam przynajmniej jeden powód, dla którego nie lubię jej
piosenek - teksty (nie wiem, czy sama je pisze) są skrajnie
egocentryczne, ciągle "ja ja ja i ja".
Poza tym - zmanierowany sposób śpiewania, akurat taka maniera, która mi
nie odpowiada.

Ewa

18. Data: 2009-02-23 16:10:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Feb 2009 17:10:40 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> egocentryczne, ciągle "ja ja ja i ja".
> Poza tym - zmanierowany sposób śpiewania, akurat taka maniera, która mi

Śpiewa z zaciśniętym gardłem.

19. Data: 2009-02-23 16:16:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Śpiewa z zaciśniętym gardłem.

Tak, takim jakby szeptem, czy szlochem. Nie da się tego znieść na
dłuższą metę, fajne może być tylko chwilowo, w określonych frazach.

Ewa

20. Data: 2009-02-23 16:48:30

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poza tym - zmanierowany sposób śpiewania, akurat taka maniera, która mi
> nie odpowiada.

Spiewa z przydechem. Akurat u Niej mi to przeszkadza, poniewaz Gorniak nie
zna umiaru. Przydech na przydechu przydechem pogania, ozdobnik na ozdobniku,
wszystko na raz.
Przydech stosowany z umiarem potrafi dac piekny efekt. No, ale to zalezy
_kto_
spiewa, i _jakie_ utwory :)

Pozdrawiam,
F.

Ideologiczny Kaganiec homoseksualny
Z pl.sci.filozofia Re: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga (was: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga)
O M... i M..., czyli Isabel zgrabnie rapuje
Czy to tylko Rosja?
czytaczom