naczelna pielęgniarek

1. Data: 2005-09-15 06:15:41

Temat: naczelna pielęgniarek
Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

proszę o kompetentną odpowiedź ile powinna zarabiać naczelna
pielęgniarek w takim średnim miasteczku? w stosunkowo dużym
NZOZie.

2. Data: 2005-09-15 07:00:04

Temat: Re: naczelna pielęgniarek
Od: "doms" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1530 zl brutto

3. Data: 2005-09-15 09:12:46

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "UE feat. Polska & GW (+Białoruś)" <N...@g...pl>
napisał w wiadomości news:dgb3j6$1ej$1@nemesis.news.tpi.pl...
> proszę o kompetentną odpowiedź ile powinna zarabiać naczelna pielęgniarek
> w takim średnim miasteczku? w stosunkowo dużym NZOZie.

jakby sie zgoidziła to zapłaciłbym jej 1000zl brutto. tylko, zeby chciała
sie zgodzic :-)

4. Data: 2005-09-15 13:21:13

Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak mało po to, by nie szanowała swojej pracy za psi pieniądz i poszerzyła
kręgi nabzdyczonych pielęgniarek, którym zwyczajnie ne chce się pracować za
takie pieniądze? Aby swoja robotę traktowała tak jak jej płacą?
Ja bym jej dała na początek 2200 brutto (1500 netto), a potem, gdyby okazała
się oddana pracy jakieś 2900 brutto (2000 netto).

5. Data: 2005-09-15 13:22:23

Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli zwykła pielęgniarka zarabia 1000 zł to nie może przełożona zarabiać
odrobinkę więcej tylko, ponieważ ma znacznie szerszy zakres obowiązków i
odpowiedzialności, dłużej pracuje.

6. Data: 2005-09-15 14:44:58

Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki koledzy, zawsze to jakaś orientacja, ale mi chodziło o
uregulowania ustawowe... polecono mi coś takiego
http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0531.htm ale jak to
zinterpretować? ;o)

7. Data: 2005-09-15 18:51:45

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:dgc1ek$c1n$1@nemesis.news.tpi.pl...
> dzięki koledzy, zawsze to jakaś orientacja, ale mi chodziło o uregulowania
> [...]

Szanowny kolego, radze jednak czytac uważniej- "w sprawie zasad
wynagradzania pracowników publicznych zakładów opieki zdrowotnej ".
A powaznie mówiąc. U mnie pielegniarka zarabia 1100 netto. Nie mam
stanowiska naczelnej. Mysle, ze trzeba zapłacic ok 1500 netto.

ucho
drobne zanieczyszczenia wpadające do oka-co się z nimi dzieje?
Zgrubienie pod pacha
PODSTAWY KLINICZNE NEUROLOGII
powiększone jądro