naczynka - Wroclaw - gdzie zamknac?

1. Data: 2003-03-27 14:52:53

Temat: naczynka - Wroclaw - gdzie zamknac?
Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mile Panie (i Panowie?), na pomoc!

postawnowilam wreszcie zrobic z moja buzia porzadek... wiem, pewnie
odeslecie mnie do archiwum albo do Derma Puls... W Derma jest dosc drogo a i
zasady platnosci dla mnie nie do konca jasne ("jak pani przyjdzie to sie
okaze czy zaplaci pani za wizyte lekarska czy tylko za zamykanie
naczynek" ), u Erisa pani doktor ktora sie tym zajmuje najwyrazniej juz sie
dorobila bo przyjmuje tylko w 1 dzien w tygodniu i w dodatku TYLKO o 14 :00
(a co z ludem pracujacym?) i pod warunkiem ze "zbierze sie" wiecej niz 1
osoba. Moje pytanie do Was - znacie jakies normalne (bezpieczne, zaufane
itd.) miejsca gdzie moge zamknac naczynka taniej niz w Derma Puls?
Bardzo prosze o jakies wskazowki.

A.

1. Data: 2003-03-27 15:15:10

Temat: Re: naczynka - Wroclaw - gdzie zamknac?
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja miałam szczęście skorzystać z czegoś w rodzaju "dni otwartych" w szpitalu
na Kamieńskiego. Przyjmowała m.in. dermatolog i wszyscy chętni pozamykali
sobie naczynka (ależ to zabrzmiało;)
Mały strupek przez jakiś czas, a teraz śladu nie ma.
Może zapytaj dermatologa?

Ewa

1. Data: 2003-03-27 15:17:12

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ups, no przecież najprawdopodobniej miałaś do czynienia z dermatologami, nie
przeczytałam dokładnie, sorki;)
Może zapytaj w przychodni, coś powinni doradzić.

Ewa

1. Data: 2003-03-28 13:28:22

Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Ups, no przecież najprawdopodobniej miałaś do czynienia z dermatologami,
nie
> przeczytałam dokładnie, sorki;)
> Może zapytaj w przychodni, coś powinni doradzić.

dziekuje za rade, ale ..ekhm, ekhm jakos nie wierze przychodniom :(
nic, bede probowac :-)

A.

1. Data: 2003-03-28 13:51:39

Od: m00nia <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
> [...]
> zasady platnosci dla mnie nie do konca jasne ("jak pani przyjdzie to sie
> okaze czy zaplaci pani za wizyte lekarska czy tylko za zamykanie
Kiedy ide tam na jakis zabieg, to juz nie place za wizyte lekarska bo
i tak wystarczajco duzo kosztuja inne "przyjemnosci". Do zamykania
naczyniek na Piwnej zniechecilo mnie ukrywnie ceny zabiegu w rozmowie
telefonicznej: "dowiem sie na miejscu". Z tego powodu zamykalam
naczynka na ul. Jaracza w Centrum Terapii Laserowej. Nos kosztowal
100pln, policzki 200pln. Niestety czasem zabieg trzeba powtarzac i znowu
zaplacic.
pozdrowienia
monika

1. Data: 2003-03-28 13:55:07

Od: " Dunia" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m00nia <a...@b...gnet.pl> napisał(a):

> [...]
> telefonicznej: "dowiem sie na miejscu". Z tego powodu zamykalam
> naczynka na ul. Jaracza w Centrum Terapii Laserowej.

No wlasnie - mialam podobne wrazenie. Zainteresowana bylam depilacja laserowa
i zdecydowanie zostalam lepiej poinformowana na Jaracza (konkretne info przez
telefon + bezplatna konsultacja). Nie wyszlo, bo wyjechalam, ale jesli sie
kiedykolwiek zdecyduje, to na pewno pojde na Jaracza.

Dunia

[OT] hipnotyzer
Nie lubię spódnic...[może OT]
Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy Vichy
tajemnica bycia szczupłym ukryta jest we...
brzuszek